Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skilt ut fra Blitt ferska?


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun sa jeg fikk lov å fortelle hva jeg syntes om hennes ferdigheter. Tolk det slik dere vil..

 

første gang jeg har hørt om noen som har hatt seg med noen som har tatt dem på fersken mens de har lekt med seg selv.

 

er noen som har det her.....

 

:dribble:

8533749[/snapback]

Hvorfor er ikke flere sånn! :cry:

 

 

 

:!:

Lenke til kommentar

Kanskje jeg skal prøve den teknikken på jobben... tror alle elevene som ser/hører det vil begynne å lure, men jo flere, jo bedre sjangse ikke sant?

 

men grattis til trådstarter ^_^ jeg (og mange andre her tenker jeg) forventer innvitasjon til bryllupet ^_^

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Synes det er litt bra at han ikkje kommer så ofte med oppdateringer, spenninga blir litt større då :D Og så viser det at han bruker mindre tid foran skjermen, og muligens meir på dama? Det kan jo tolkes positivt, i alle fall frå hennes side!

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Eg får svare dåkke koss å koffår. Eg likte brølaren fra fysste stonn eg såg ann.:love: Ann e litt sjenerte, så d va litt vanskeligt å få veda ka ann syns om meg. Fyren ser kjekke ud å har goe humor å greier. D sista halla åre har eg prøvd å finna ud ka ann syns, å har prøvd å få ann t å visa initiativ t å be meg ud, men d va temmelig håblaust . Så då har eg prøvd å visa ann litt kløft å trusa, å på måden han har sett på meg har eg forstått at ann likte d ann såg

Den dagen ann drog løgen på dass, så fyllde eg itte å åbna dassdørå forsiktigt sånn at eg fekk sitt litt, å eg likte d eg såg :lol:. Å d at an blei kåde på meg å jekk å skrellde løgen va jo et kompliment syns eg Jaffal så fekk eg åg sitt på varen å visste at d jaffal isje sgo værr någe hinder, for fyren har kølla på størrelse me ein halvliter colaflaska i boxeren . Å ann virke åg- Mærr får dåkk isje veda, hverken fra brølaren elle meg.

 

* Moderator fjerna litt smileys*

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Luka vekk litt smileys, minner om våre retningslinjer:

#10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Det er ikkje nevnt i retningslinjene, men her på forumet skal det brukast bokmål eller nynorsk. Dialektar vil me helst ikkje ha sidan det er vondt å forstå for alle. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...