Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skilt ut fra Blitt ferska?

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

## REDIGERT AV ILPOSTINO ##

Denne tråden er skilt ut fra Blitt ferska? for å unngå for mye OT i den tråden.

## REDIGERING SLUTT ##

Tar dette som en gjestepost siden mange her inne vet hvem jeg er.

Jeg ble fersket igår. Det er ei lærling på jobben her som er nydelig, og hun vet at jeg har et godt øye til henne. Virker ikke som hun har noe imot det, men jeg har ikke tatt motet til meg for å be henne ut eller no slik.

Etter en temmelig intensiv arbeidsøkt med henne ved siden min hele tiden, hvor hun strakk seg mye for å rekke det hun skulle, så hadde jeg fått sett en stor dose deilig myk og veltrent mage, og rygg med to søte smilehull. Og hver gang hun bøyde seg så då jeg litt av den søte blonde g-strengen hun hadde på seg. Og ved et par anledninger så stod jeg forran henne mens hun bøyde seg, og hun så opp mot meg for å spørre om noe, så jeg hadde fritt innsyn til den deilige kløften hennes. Så etter fire timers slik tortur, med stadig skitnere fantasi og en begynnende bul i buksa, så sa jeg med grøtet stemme at jeg måtte på dass. Stakk på dass som et olja lyn, og halte ut laxen og polerte for harde livet, og kom etter rimelig kjapp tid med ett brøl. Da jeg snudde meg for å gå ut, så jeg at jeg hadde glemt å låse døra, og den stod på gløtt. Utenfor stod hun og gliste og spurte om det var godt... Faen så flau jeg var...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
You lucky piece of shait!

Du fikk i alle fall bevist henne at du likte henne da! :!:

8458285[/snapback]

Mhm.. hun er skamdigg... Og det værste er at hun har hovret rundt meg i hele dag med et skikkelig naughty uttrykk. Har ikke våget å gå på do enda idag, er enda flau etter igår. Vet ikke åssen jeg skal takle å bli med henne hjem heller. Hun kommer vel garantert til å kommentere gårsdagens episode. Tror hun har fortalt det til de andre også, for nettopp var det en som spurte om jeg hadde brølt idag også. :blush:

Lenke til kommentar
Mhm.. hun er skamdigg... Og det værste er at hun har hovret rundt meg i hele dag med et skikkelig naughty uttrykk. Har ikke våget å gå på do enda idag, er enda flau etter igår. Vet ikke åssen jeg skal takle å bli med henne hjem heller. Hun kommer vel garantert til å kommentere gårsdagens episode. Tror hun har fortalt det til de andre også, for nettopp var det en som spurte om jeg hadde brølt idag også.  :blush:

8458308[/snapback]

Sykt morsomt at hun faktisk spurte deg ut etter den hendelsen. Og slemt og fortelle :!:

Men kanskje ta dette på en egen tråd?

Lenke til kommentar

Jeg synes vi bør kunne forvente at du gir en rapport etter du har vært på besøk hos henne. første gangen i trådens historie at det blir noe på noen med den de har blitt fersket av.

edit:

Men kanskje ta dette på en egen tråd?

du skal ikke stikke under en barkrakk at det kan skje hvis det blir mye snakk om denne episoden.

Lenke til kommentar

Tror at jeg skal ligge litt lavt. Ble nettopp fersket IGJEN. Var ute for å hente post i resepsjonen, og da jeg kom tilbake satt hun her på PCen min med et megasvært flir og pekte triumferende på et innlegg hun hadde skrevet.

Og nå sier hun at det blir update her imorra om jeg vil eller ikke, hvis ikke jeg skriver, så skriver hun.

Noen som vet om billige billetter til australia?

Lenke til kommentar
Tror at jeg skal ligge litt lavt. Ble nettopp fersket IGJEN. Var ute for å hente post i resepsjonen, og da jeg kom tilbake satt hun her på PCen min med et megasvært flir og pekte triumferende på et innlegg hun hadde skrevet.

Og nå sier hun at det blir update her imorra om jeg vil eller ikke, hvis ikke jeg skriver, så skriver hun.

Noen som vet om billige billetter til australia?

8458413[/snapback]

HAHAHAHAHHAHA!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...