Gå til innhold

p4 2.53 og vapochill.....

robertds

Anbefalte innlegg

Bare lurte på hvilket hovekort som jeg får best ytelse av og som er stabilt.. Ønsker å overklokke mest mulig uten at det henger seg helt på vidda.... :lol:

Jeg har 1.5gb med pc333 ddr ram bør jeg bytte de ut.. i så fall med hva......... :p

håper å få litt hjelp her.. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, et asus p4pe funker vel greit, PC3500 brikker kan du spandere på deg. Men uansett kommer du langt med hvilken som helst 333 brikke. Men du får da seff ikke så høy mhz på minnet. :) Byggern, Snekkern og fler kan sikkert hjelpe mer.

Lenke til kommentar
Bare lurte på hvilket hovekort som jeg får best ytelse av og som er stabilt.. Ønsker å overklokke mest mulig uten at det henger seg helt på vidda.... :lol:

Jeg har 1.5gb med pc333 ddr ram bør jeg bytte de ut.. i så fall med hva......... :p

håper å få litt hjelp her.. :D

regner med at du har en 2.53ghz. MSi pe kortet eller asus pe kort er meget bra til å overklokke. Kanskje MSI er litt bedre, siden dette kortet leverer mer stabil strøm til din cpu. Men uansett er pe kort et godt valg disse dager.

Du klarer fint [email protected] og volten på 1.650. Dette er 100% stabilt og jeg har kjørt den hastigheten i 2 mnd uten noen problemer. vil også anbefale deg å kjøpe ddr400 minne eller høyere, siden da vil du få et system som har meget høy ytelse.

Kjører på ca. ddr420 hastighet etter overklokking med cpu'en min!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...