NgZ Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Så du mener F6 er et sikkert kjøp? (Til den prisen er de jo det uansett - billigere enn anstendige pc-høyttalere ) Hørte rykter om at koplett tok 500 får å sende dem, så da tror jeg jeg kjøper hos jmdata.as, der tok de 298,- Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Du sier du vil ha trøkk i film og musikk. Da ville jeg uten tvil valgt Challenger 65M. Dette leverer faktisk relativt mye bass, jeg hadde mer enn nokk bass med disse når jeg testet med musikk. Men, på film merket jeg en del forskjell når jeg skiftet til høytalere med doble 10'tommere (da begynnte også rommet å riste i større grad. Men på introen til bad boys produserte også Ch 65M engasjerende bass. Om det skulle bli for lite kan du jo også invistere i en sub på sikt. Hvis du skal se på film ville jeg ikke satset på F6 om du ikke også skal ha en sub. En ting skal være sikkert, begge settene er supre høytalere, og du vil ikke angre uanset hvilket sett du kjøper Endret 25. april 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Har du hørt F6 også? Det viktigste er at det er bra til musikk. Resten er det ikke så nøye med. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Så du mener F6 er et sikkert kjøp?(Til den prisen er de jo det uansett - billigere enn anstendige pc-høyttalere ) Hørte rykter om at koplett tok 500 får å sende dem, så da tror jeg jeg kjøper hos jmdata.as, der tok de 298,- 8472396[/snapback] Jeg mener at F6 er et sikkert kjøp ja. Ikke hørt noen være misfornøyd etter å ha handlet inn disse. Ja,har sett at det er billigere hos jmdata. Var visst 1100 for å få dem på døren i østlandsområdet. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Har du hørt F6 også? Det viktigste er at det er bra til musikk. Resten er det ikke så nøye med. 8472448[/snapback] Nei, jeg har desverre ikke hørt F6, så jeg kan ikke si sikkert hvilket sett som har best lyd til musikk. Men ang. renhet og liknende tror jeg det ikke er så veldig store forskjeller. Er det kunn klassisk musikk er det godt mulig at F6 gir penest lys, men jeg tror Ch 65 svinger bedre på musikk med litt futt i. Egentlig er det ett fett hvilke høytalere du kjøper, tror du blir knallfornøyd uansett Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Ja,har sett at det er billigere hos jmdata. Var visst 1100 for å få dem på døren i østlandsområdet. 8472543[/snapback] Det var et snevert Østlandsområde dessverre, men 1287kr er ikke ille de heller. Jeg går for F6 iom. at prisforskjellen er såpass stor, og 65 neppe rettferdiggjør forskjellen. *bestille fra jmdata* redigert: Takk for all hjelp og alle råd forresten. Endret 25. april 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå