jebinio Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) he,jeg vil beskytte skjermen på min Nokia 6233,enten en glassfilm som limes på eller en silicon case.Hvor får jeg tak i noe sånt? Endret 24. april 2007 av jebinio Lenke til kommentar
Crewer Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Expert på Hamar selger i alle fall slik glassfilm du kan "lime" på skjermen for å beskytte den. Den må dog klippes til. Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Er det ikke vanskelig å få en slik film til å sitte skikkelig? Den som er på når mobilen er ny løsner jo etter noen timer. Jeg tror ikke det er mulig å skjære filmen så fint at det ikke blir en LITEN leppe som hekter... Etter å ha prøvd forskjellige løsninger endte jeg opp med et tettsittende "pølseskinn" fra Krusell. Det ser kanskje ikke så veldig fint ut, men det er utrolig praktisk når man tar med mobilen overalt. Og mobilen ser splitter ny ut når jeg tar den ut - selv etter 10 måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå