Straydog Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 AD-remover for Kazaa. ...for de som ikke visste Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Nei, så kjekt. Så har vi KaZaA Lite også da... Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 22. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2002 Nei, så kjekt.Så har vi KaZaA Lite også da... Ja, men da må du oxo endre en del på filer. Denne kan du bare innstalere, så fixer den det for deg... Det blir på en måte Kazaalite til slutt, det har du forsåvidt rett i... Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 endre på noen filer? forklar! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Heh, da må jeg ha gjort noe galt, jeg bare installerte det jeg..og det funka. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 22. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2002 hmm.. da har jeg isåfall benyttet et merkelig utgave... fant nemlig den dere visstnok pratet om, fordi den var automatisk... jaja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå