Vellevalle Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hei. kjøpte meg en kabinettvifte som jeg satt i min 3 års gamle coop-pc. Det jeg merket da var at når jeg slo av pcn, fortsatte kabinettviften å gå på lav hastighet. Dette skjer selv om jeg kobler viften direkte på hovedkortet eller (via overgang) til en molexkontakt. Det virker som om strømforsyningen gir ut litt strøm selv om pcn er av. Slår jeg strømmen helt av med brytern på strømforsyningen stopper da følgelig viften. Hva er det som er problemet her. Er det noe med strømforsyningen? Overledning e.l? Noen som har en anelse hva det kan være? Kruse Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Merkelig. Ring 21502720, og feilmeld maskinen. Skulle tro det er en PSU-feil! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Ok, jeg innrømmer selv at dette er et teit spørsmål. Men har du skjekket at pcen er AV og ikke i dvale / vente modus ? Endret 24. april 2007 av Evangaleon Lenke til kommentar
Vellevalle Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 ehh ja det har jeg Ok, jeg innrømmer selv at dette er et teit spørsmål. Men har du skjekket at pcen er AV og ikke i dvale / vente modus ? 8465084[/snapback] Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 DA bør du nok kontakte medion for et PSU-bytte, evt prøve viften i en annen maskin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå