trettifire Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Tenker på å kjøpe meg en vannkjøling som nevnt i tittelen, mest for å slippe å mekke sammen noe selv. Skal bruke den på oppsettet i signaturen min (det nederste). Jeg klarer ikke med godvilje å se om den passer på HK'et mitt. Regner med at CPU-blokka passer, men på 680i så er chipset-kjølerne connecta med en heatpipe og da er det vel ikke bare bare å ta av den ene og sette på vannkjøling på NB? Og kan man bygge ut denne for å kjøle 2 GPU'er? Og viktigst av alt: duger den? Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 luer på akkurat det samme Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hvorfor ikke kjøpe reserator II? Lenke til kommentar
TordO Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 for kjøling av systemet som det er snakk om vil den holde, men god luftkjøling vil sikkert være like bra.. Hvis du har tenkt på å ha 2 stk 8800GTS kort i dette systemet, så vil jeg anbefale deg å gå for noe annet.. Evga kortet (680i brikkesettet generelt egentlig) produserer dessuten mye varme.. Så kan egentlig råde deg å kjøpe noe annet uansett om du skal klokke eller ikke, og uansett om du skal ha 1 eller 2 skjermkort.. TuppenX2 Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Hvorfor ikke kjøpe reserator II? 8553047[/snapback] Radiatoren er så inni granskauen stor på den... Men seriøst, hvis man likevel må ha en radiator med vifte (annet enn reserator altså), hva er da poenget med å ha vann-cpukjøler ? Det virker ikke som om det er fantastisk mye å hente på det sammenlignet med TT BigTyp VX og det blir jo minimal forskjell på støyen... Edit: Dårlig formulert Endret 7. mai 2007 av trettifire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå