Gå til innhold

Elsa, Leadtek eller Gainward?


M@stRmind

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan kjøpe dem hos http://www.compo-data.no

 

Kortet vil koste deg rundt 4000kr, eneste nedtur er at dette kortet er vanlig GF3 og ikke Ti500 utgaven. Det finnes kanskje andre webshopper som har disse, men jeg har ikke funnet dem.

 

Husk at det må stå TDH på slutten av navnet.

 

Compo-data har noe rotete layout, hvor Leadtek vil komme to ganger under samme menyen.

 

Telcontar

Lenke til kommentar

Vanskelig å si, har hørt at Gainward har raskest minne. Suma sine kort har visst veldig rask minne (3.6ns). Referanse kortene til Nvidia tilsier at korta skal ha 3.8ns på Ti500 modellene.

 

Tipper Ti200 korta har 4ns minne, men dette er ren tipping.

 

Har heller ikke peil på hva Leadtek har av minne, men de følger sikkert Nvidia sine referansekort.

 

Telcontar

Lenke til kommentar

Telcontar : korsn kan du få byttet et GeForce 3 Ti 500 mot et ATi Radeon 8500 uten og betale mellomlegg ?

pluss.. hvorfor så glad for det ? Radeon 8500 er mye bedre i ALT en GeForce 3 Ti500 !

GeForce 3 blir foretrukket fordi så mange har de tidligere kortene demmes... som GF2 og slikt !

Men jeg lurer bare på hvordan du kan få byttet ?

Webshoppen som gjorde en feil ? :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-28 14:40, Zealo skrev:

Telcontar : korsn kan du få byttet et GeForce 3 Ti 500 mot et ATi Radeon 8500 uten og betale mellomlegg ?

pluss.. hvorfor så glad for det ? Radeon 8500 er mye bedre i ALT en GeForce 3 Ti500 !

GeForce 3 blir foretrukket fordi så mange har de tidligere kortene demmes... som GF2 og slikt !

Men jeg lurer bare på hvordan du kan få byttet ?

Webshoppen som gjorde en feil ? :wink:



 

Jeg bytter det slik fordi for det første Radeon 8500 ikke kom på lager før 20.1.02. For andre så gidder jeg ikke å ha OEM kort (som Flakkman sier så er det lavere klokket og jeg fikk heller klokket det opp noe særlig). Det tredje er at jeg kan selge GF3Ti500 senere hvis jeg vil og kjøpe Radeon 8500 Retail i butikken (burde ikke være problem få rundt i underkant av 3000kr for ett lite brukt GF3Ti500).

 

Det var dette tilbudet jeg fikk og jeg gidder å krangle med dem når de praksistalt gir meg kort som koster 3600kr for 2200kr :smile:.

 

Du skjønner vel bildet nå?

 

Telcontar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...