Gå til innhold

Beste program for å rippe\kopiere DVD'er i Windows

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg ripper\tar backup av alle dvd'ene mine. Dels for å være sikret dersom plater tar kvelden og dels fordi jeg liker å kunne spille dem av direkte fra harddisken via VLC.

Har hittill kopiert\rippet DVD'er på Mac med Mac The Ripper, som fungerer knallbra. Lurer imidlertid på om det finnes noe tilsvarende "standard-valg" for dette bruksområdet i windows.

Fortrinnsvis freeware\open source, men kan strekke meg til en hundrelapp eller to i lisenskostnad hvis det finnes noe knallbra shareware\kommersiellt. :)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv DVDShrink! http://www.dvdshrink.org/what.html

Det programmet gjør jobben for deg!

Hei,

jeg ripper\tar backup av alle dvd'ene mine. Dels for å være sikret dersom plater tar kvelden og dels fordi jeg liker å kunne spille dem av direkte fra harddisken via VLC.

Har hittill kopiert\rippet DVD'er på Mac med Mac The Ripper, som fungerer knallbra. Lurer imidlertid på om det finnes noe tilsvarende "standard-valg" for dette bruksområdet i windows.

Fortrinnsvis freeware\open source, men kan strekke meg til en hundrelapp eller to i lisenskostnad hvis det finnes noe knallbra shareware\kommersiellt. :)

8458003[/snapback]

Lenke til kommentar

Du kan rippe med DVDfabdecrypter eller Dvddecrypter med RipIt4Me.

Dvdshrink er et helt greit program så lenge du slipper å komprimere for mye. Må du komprimere mye i dvdshrink er det et totalt ubrukelig program.

anbefaler ikke dvdshrink hvis du vil ha god kvalitet på backupen din.

Da ville jeg heller valgt Dvdrebuilder med enten CCE eller HC encoder.

Lisensen til CCE koster vel litt, mens HC er gratis.

Beklager at jeg ikke linker direkte til programmene, men du fidnner alt via google.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...