Prusk Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Wiimoten min har tatt kvelden? Jeg får kun et blink fra "P1" lyset, og ellers ingenting. Har byttet batteri trykket sync knappen osv. Vanligvis blinker jo alle 4 lysene flere ganger. Noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Prøv å dra ut og sett inn igjen strømkontakten på wiien. Om det ikke funker etter første gangen så bare repeter inntil det funker Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Prøv å dra ut og sett inn igjen strømkontakten på wiien. Om det ikke funker etter første gangen så bare repeter inntil det funker 8458076[/snapback] Har prøvd dette. Tror det er wiimoten og ikke wiien. Dersom Wii'en er uten strøm lyser den andre kontrollens 4 lys når den prøver å oppnå sync. Denne kontrollen har kun lys i P1 displayet, og det lyser i ca. 0,5sec før det slås av. Dette lyset kommer på når jeg holder inne "1" og "2". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Kanskje batteriet er tomt... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Har byttet batteri, trykket sync knappen osv. Vanligvis blinker jo alle 4 lysene flere ganger. 8457952[/snapback] Edit; Godt forslag. Tror vel de fleste sjekker sånt før de spør om hjelp? Endret 24. april 2007 av Sovehest Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ooops... Sorry Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hvis det er noe galt får du vel en ny en, men for sikkerhets skyld trykker du sync knappen på wii-en samtidig som du trykker sync knappen på kontrolleren? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Prøv å fjerne kontrollene fra Wii ved å holde inne sync-knappen på Wii-en inne i rundt 10s. Resync kontrollene igjen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Prøv å fjerne kontrollene fra Wii ved å holde inne sync-knappen på Wii-en inne i rundt 10s. Resync kontrollene igjen. 8459623[/snapback] Dette er blitt gjort. Da vil den ene kontrolleneren som virker kunne brukes som "gjestekontroller" uten problem. Den andre vil fortsatt ikke gjøre annet en en raskt blink på "P1" lyset. Ser ut til at jeg får ta denne tilbake til butikken og klage litt. Trasig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå