jingles Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Heisann! Jeg har en 94 Ford Fiesta 1,3 og i går slukka plutselig klokka å fungere. Displayet er helt tomt, og senere oppdaga jeg at lyset i taket ikke ville slå seg på. Er det noen som vet noe om dette, eller har vært borti det før? takk for svar Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Heisann!Jeg har en 94 Ford Fiesta 1,3 og i går slukka plutselig klokka å fungere. Displayet er helt tomt, og senere oppdaga jeg at lyset i taket ikke ville slå seg på. Er det noen som vet noe om dette, eller har vært borti det før? takk for svar 8457883[/snapback] Har du sjekket sikringene? Lenke til kommentar
jingles Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Jeg skal sjekke det senere i dag, men leste et sted her at klokka ikke var påvirket av sikrigene, så jeg tenkte at det var bedre å spørre, for å se om jeg fant et alternativ dersom det ikke fungerte Men jeg håper at det bare er det som er problemet.. takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det ville overraske meg om ikke det var en sikring som dekket klokken (og andre ting på samme kurs). Det kan også være at selve klokka har sluttet å fungere (på min Astra ble klokke/radio/temp-displayet helt tomt, og displayet måtte byttes). Sjekk først at du har 12V i taklyset, det kan jo være pæra som har gått her. Lenke til kommentar
Silvia_S12 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 klokka pleier å ligge på samme kurs/sikring som innebelysningen, altså taklys. Lenke til kommentar
jingles Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Takk for hjelpa folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå