MeG^ Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 trur det ikke selv, men jeg har en 133Mhz DDR266 PC2100 brikke som kjører på hele 170Mhz STABILT..... !!!! :o brikken kjører på 2.8v standard instillinger er det normalt eller har jeg bare en brikke som er bestillt fra himmelen ??? begynner nesten å tru at jeg har fått en feilt brikke som egentlig er en DDR333 brikke... noen andre som har fått en DDR266 brikke så høy? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Hvilket merke er brikken..? Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 22. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2002 brikken er bestillit på Databutikken.com/no og er NONAME !!! fatter ikke at en slik brikke kan kjøre slike hastigheter... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Du kan jo kanskje sjekke hva som står på chippene. Vanlig PC2100 minne skal ikke gå SÅ langt. Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 22. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2002 bilder sier seg selv at det er en 133Mhz brikke, bare se på multipliren da: 1.33 8) kjører på 169Mhz nå, men allikevel. Gidder ikke å restarte å sette den til 170Mhz. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Altså .. NoName er ikke ensbetydende med dårlig. Dette er brikker laget av chip'er kjøpt på spotmarkedet til lavest mulig pris. Produsent av brikka er heller ikke samme som har produsert chip'ene. Greia med NoName er at man kan få alt fra billig dritt til veldig bra chip'er. Hele poenget er jo at man ikke vet... og sannsynligheten for å få kjipe chip'er er mye større enn å få bra greier. Men som sagt, folk vinner jo i lotto, så det er mulig å få bra brikker også... bare ikke sats på det. Lenke til kommentar
King_Mortimer Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Vel, har nå sett bedre med billig PC2100 ram, hadde f.eks. en TwinMos brikke som gikk på 195MHz... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå