bono Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 :x heroes 3 virker ikke! hva gjør jeg nå? heroen min er helt inaktiv, og det går ikke an å hyre nye. basene er helt som de skal, men det går ikke an å gjøre noe med heroen bortsett fra å se på iventory, etc. hva gjør jeg!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Vel, bare rest og alt skal fungere;) hmm rart, plutselig i dag har jeg møtt 14 stk som spiller heroes 3, før ingen Lenke til kommentar
bono Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 har prøvd å installere på nytt og det gikk ikke, så jeg prøvde en gang til, åsså gikk d ikke an å installere Lenke til kommentar
bono Skrevet 24. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2002 yyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssssssss§!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heroes 3 funka!!!!!! e had installert d på min wdc 2 gb harddisk, å e hadd faktisk installert d 2 ganga på dn. ingen av dem funka. d gikk heller ikke an å installer da på nytt. men hær i gåres fann e ut at e hadd installert da på master'n (wdc'en va slave) som va n samsung 20 gb, å tl min store glede så FUNKA D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TAKK FOR ALL HJELP MEN JEG MÅ NÅ VARSLE OM AT DENNE TRÅDEN ER UTLØPT!! THANX! HA EN FORTSATT GOD JUL Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Bono: Ro deg ned litt med alle disse caps lock'ene og smileyene. U2, Clawhammer og AMD er ikke mulig å sammenligne. Lenke til kommentar
bono Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 kjenner du en som heter torbjørn, amdfan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå