demiurgen Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 jeg trenger et PCIe skjermkort som garantert funker med ubuntu? trenger ikke være bra i det hele tatt... så billig som mulig... helst uten vifte... noen som vet om et?? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hva med Radeon X300 ? Driver finner du HER. Automated installer and Display Drivers for XFree86 4.3 and X.Org 6.7, 6.8, 6.9, 7.0, 7.1 Jeg regner med at Ubuntu støtter dette. ( ? ) Lenke til kommentar
Kristoffer_Aurdal Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Viss det ikke trenger å være bra i det hele tatt ville et intel kort vært det beste da Intel har så kalt "frie drivere". Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hvilke PCIe -kort finnes fra Intel, da? Lenke til kommentar
Kristoffer_Aurdal Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Veldig godt poeng, tenkte jeg ikke på i det hele tatt. Viss du ikke finner et Intel kort (noe som er svært sansynlig at du ikke gjør, da jeg det er en viss mulighet for at de ikke har annet enn itegrerte kort) så burde du (fare for at jeg høres ut som en fanboy nå) gå for et nVidia kort da nVidia har bedre linux drivere. Men for all del, det X300 kortet funker sikkert fjell det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå