Supernaut_ Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Noen flere en meg som følger med på denne fantasiske serien basert på alkoholisert trailer trash fra Canada? Har sett alle sesongene, og følger nå med på sesong 7 som blir sendt hver uke. Har sett filmene også men serien er helt klart mye bedre. Alle folka i serien er morsome og jævlig bra på sin måte. Anbefales vis du ikke har sett på det før. Serien ligger på 9,2 i snitt hos imdb. http://imdb.com/title/tt0290988/ http://en.wikipedia.org/wiki/Trailer_park_boys Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 I sure do. Så filmen først, så skjønte jeg at dette er noe av det morsomste jeg har sett. Så ble det til at jeg lastet ned serien Elsker det Lenke til kommentar
czr Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kan virkelig anbefale denne serien. Den er hystersik morsom og veldig enkel å følge med på. Har snart sett ferdig sesong 5 og er helt hekta! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 japp, følger meg jeg også. Gjort fra serien først kom ut, er jævla morsom serie. Lenke til kommentar
DimebagBarrell Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Utrolig god serie, har sett den første filmen dems(den i svart og hvit) og sesong 1-5, og litt av 6, men der falt jeg av :/ Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Har sett de 4 første episodene. Synes det var meget morsomt, så kommer garrantert til å se resten. Alltid konge å finne en morsom serie som det er kommet flere sesonger av som man ennå ikke har sett Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 skal begynne og følge med når jeg får mer ledig plass på harddisken Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) edit: faen, presterte og dobbelposte sry admin og alle andre sry! edit: går og legger meg nå Endret 11. august 2007 av 2r3fo Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) "My brain plays tricks on me all the time, man. 'cause its way smarter than me. It's always fuckin me round." Uforglemmelig sitat av Ricky. Nå har jeg sett ferdig sesong 4, og begynt på sesong 5 Jeg likte denne serien i utganngspunktet, og den har vokst skikkelig på meg også. Etter at jeg nå har sett en del av dette hysteriske kanadiske konseptet, synes jeg faktisk det er genialt. En av de morsomste seriene jeg noensinne har sett. Endret 19. august 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 nå har jeg sett alle sesongene og syns det er trist at det er slutt når det kommer til sitater så liker jeg veldig godt ricky's "Don't you have some off's to fuck?" Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Bumper denne litt, men ville bare si at denne serien er utrolig genial! Jeg ler så jeg skriker minst 10 ganger, om ikke mer hver eneste episode. Kommer det flere sesonger? Lenke til kommentar
Medisin Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Begynte faktiskt å se denne serien etter ses 2. helt genial serie.. flire av å tenke på gjengen der. vet ikke om det kommer flere episoder men det ble jo laget en "the movie" og en xmas special". Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Begynte faktiskt å se denne serien etter ses 2. helt genial serie.. flire av å tenke på gjengen der. vet ikke om det kommer flere episoder men det ble jo laget en "the movie" og en xmas special". Tøft! Jeg er helt enig deg. Helt sinnsykt genial serie. Ler meg skakk i hjel. En av episodene jeg spesielt har i minnet er da de misjonærene kommer til parken. Vet ikke om du har sett det ennå, men jeg var overtrøtt og holdt seriøst på å dø. Så dumt å se han misjonær-mannen stå i buskene å stirre på folka...Fy søren! Lenke til kommentar
helvete111 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Kommer det en sesong 8? Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Kommer det en sesong 8? Second that! Kommer det en sessong 8? Lenke til kommentar
Medisin Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Er vel litt usikkert enda: les mer på Showcase.ca. Dem har mye kult i shoppen til tbp. nye bobblehead dolls.. haha, konge! Husker jeg var innpå en annen webshop med noen ganske kule hettegensere for et par år siden.. husker ikke hvor det var men det var et par kule bubbles-greier der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå