Gå til innhold

Kan norsk Xbox 360 kjøre USA importerte spill?

hagfors

Anbefalte innlegg

Har sett at dette spørsmålet er besvart i FAQen, men da begrunnes svaret med den gamle PAL/NTSC problematikken. Er dette også et problem dersom man benytter en HD TV i 720p eller 1080p? Eller kan man trygt kjøpe spill til halv pris fra utlandet, uten å måtte sjekke kompatibilitetslister, forutsatt at man kun skal kjøre spillene i HD?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så lenge du har en HDTV vill du ikke ha noen problemer med import spill så lenge de er regionfrie. Du kan sjekke dette på Play-Asia.com.

Her er en liste over regionfrie spill Play-Asia har.

8463669[/snapback]

Hadde håpet jeg skulle kunne kjøpe hva som helst av 360 spill og få dem til å kjøre, uten å måtte sjekke alt opp mot en liste hele tiden. Men jeg regner med jeg kan avlyse den planen.

Det virker jo forsåvidt som om utvalget av regionfrie spill er ganske stort hos den nettbutikken du linket der. Hvordan er play-asia i forhold til merking av varens verdi osv? Er de den typen butikk som uoppfordret skriver $20 på alt de sender ut osv?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hadde håpet jeg skulle kunne kjøpe hva som helst av 360 spill og få dem til å kjøre, uten å måtte sjekke alt opp mot en liste hele tiden. Men jeg regner med jeg kan avlyse den planen.

8465850[/snapback]

Jepp, den planen må du avlyse. Det er mange store titler som er sonefrie, som Gears of War, Lost Planet og Graw 2, men så kommer det titler innimellom som ikke er det, slik som Forza 2. Videogamesplus har også en blog hvor de poster prisreduksjoner og resultatene av sonefri-testene deres...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...