en mann Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Stilig asso! Nice design på phpbb! Noen forandringer som må tas hensyn til? Hartge? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Det er allerede et forum som heter Tilbakemeldinger. Der kan du spørre. GOD JUL! Lenke til kommentar
en mann Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Jau, men for de som liksom "HATER DE SMILIENE"-liksom... God jul Lenke til kommentar
en mann Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Ja, fysjom for noen smilier! Jeg ler ikke, jeg gjør et eller annet rart med munnen. Gjeiper jeg? NEI :wink: Whatehfuck? :x --?-- :-? Snus? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Det er blitt tatt opp i tilbakemeldinger også, men har fremdeles denne da Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Liker ikke dette forumet jeg. Har klart meg med noenlunde det samme i over 1år og det virket fint her. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jepp! det kommer til å ta laaang tid å venne seg til dette nye forumet. Syns faktisk den er kul men har en del som irriterer som f.eks smieliene Lenke til kommentar
Blod Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 det som mangler er bedre smilier og siste24t resten er jeg rimlig fornøyd med :wink: Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Ja, fysjom for noen smilier! Jeg ler ikke, jeg gjør et eller annet rart med munnen. ikke noe rart, han nyser Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg savner de gamle gode smiliene og vis siste greia. Lenke til kommentar
glabba Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Forumet har jo en "vis siste"-greie. Hvis du er på forsiden i forumet så er det en link øverst til høyre. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hvis en eller annen gidder å gjøre jobben så kan man lett bytte til de gammle smileyene. Tar maksimalt 20min for en administrator. Eksempel: http://abrahamsen.no-ip.com/forum/posting....d33fd5c5e5fa23c Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Det ville vert en stor fordel, for dei nye smiliane er stygge! wræhæl! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Det ville vert en stor fordel, for dei nye smiliane er stygge! wræhæl! Neida de er ok, Har sett bedre da men de gjør meg ikke noenting. Syns faktisk at det er bra med litt forandring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå