Daehli Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg ble litt overrasket da jeg leste det samme på jobb for noen dager siden. Det er utrolig mye nytt som kommer inn fra Gilde og andre leverandører nå til sommeren. Det jeg så i fra Gilde så får de inn rundt 30 nye produkter som er ment for grillsesongen. Alt i fra pølser til marinerte biffer og steker. Jeg vil uansett anbefale å dra på kjøttbasaren, der har de alt du kan drømme om, vel nesten. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Det er lett å ruinere seg der ja... Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jobber på bensinstasjon, vi får rollerburgere i 60pk fra terina mener jeg å huske Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg skal bort på ICA (som er åpen i dag) og sjekke om de har fått inn. Jeg har ikke store forventninger. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg vil tro de kommer i butikene i løpet av uken. Hvis ikke er det jo bare å be den lokale matsjappa om å ta det inn. Evt send en mail til gilde... Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 På hytta kjøper vi det hver gang vi skal grille Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg var innom Meny på Bergen Storsenter i dag og spurte når de fikk inn rollerburgere. Han bak kjøttdisken svarte at denne varen hadde gått ut av butikkens sortiment, og ville derfor ikke bli bestilt igjen. Jeg sendte derfor en mail til Gilde hvor jeg spurte om hvilke butikker i Bergen som har mottatt rollerburgere fra Gilde i år. Svaret: Hei Joakim, Rollerburger er tilgjenngelig i de fleste butikker i Bergen, fra 1 Mai. Dersom din lokale butikk ikke har den inne, vil jeg anbefale deg og etterspørre denne. Du vil også finne Rollerburger hos din lokale Esso forhandler. Lykke til, Mvh Ove Jarland Røed Gilde Norge BA Dagligvare avd Bergen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hmm, stikke innom Esso eg då. Rop ut når nokon finn dei i ein butikk! Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Huff huff...Er det ikke bare blandingsprodukt i Rollerburgerne da.....Smaker jo helt forferdelig... Btw...Mener og ha sett de på Prix, men er ikke sikker...... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Rollerburger: Storfekjøtt (88%), vann, potetmel, taffelost (3%), salt, ostepulver (cheddar), løk, paprika, chili, selleri, muskatblomme, cayenne, dekstrose og laktose. Hamburger Kjøtt av storfe (83%), vann, potetmel, salt, pepper og ingefær Kjelde: Gilde.no Mykje det samme. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Okay, folkens. Jeg fant endelig rollerburgerne. Coop Mega (Strømgaten, Bergen) hadde en del pakker inne. De kostet 34,90,- for en trepakning. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hadde helt glemt at rollerburger eksisterer, så i går kjøpte jeg en pakke (tre for 35) på Coop OBS. Så i nær fremtid skal disse puttes i Chicago-pølsebrød og dynkes med hamburgerdressing Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Spiste Rollerburger på 17. Mai. 29,90 på Coob OBS Stoa, Arendal. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 SPAR/MENY, er ivertfall der jeg har sett dem Og ja, de eier pølser Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hyyyl, har blitt eksilbergenser og flyttet til Askøy. Her finner jeg dog ingen rollerburger i butikkene. Tror jeg må ta meg en direktebestilling hos gilde hvis det er mulig. :s Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Haha, flytt tilbake igjen med en eneste gang! Men jeg har enda et problem! Hvor kan en kjøpe sånne store brød som en får på Narvesen? Jeg finner bare pittesmå brød. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Har kjøpe mannebrød (dvs skikkelige hotdogsbrød dere pervoer) hos Rimi Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Grove brød er mykje betre enn fine fant eg ut. Skal prøve å lokalisere både rollerburger og grove brød i Haugesund i løpet av veka. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Ja, jeg kjøpte de grove brødene i går. De var gode, men jeg synes de Narvesen-brødene er bedre. Er dette slike mannebrød, Allfather? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Joa, de var vel grove, med slike frø på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå