Jooakim Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Zeph: Kan ikke du bestille 100 stk. fra Gilde og selge ut til diskusjon.no-brukerne? :-))) Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 HA! det hadde vert noe ja! :!: Har du prøvd coop OBS! på lagunen? hvis det går an å få tak i så må det være der. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Joda, men er sentrumsmannemann, så vil helst ikke dra ut dit for å kjøpe pølser! ;D Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lerøy mat kanskje? Meny på bergen storsenter? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Som tidligere nevnt, så sjekket jeg der. Får nesten spørre en butikksjef. Men som en eller annen nevnte her, det kan hende det er fordi det ikke er grill-sesong. Å rollerburger, å rollerburger - hvor har du gjort av deg? :-) Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Tror nok du må smøre deg med tolmodoghet ja. De hadde rollerburgere til og med på den lokale kiwien her i fjor sommer. Skulle tro at de tar dem inn de fleste andre steder også da. Bare synd de er så¨sykt dyre... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Hva koster de? Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Mener å huske at det er 60 kr pakken(3 stk i hver pakke). Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Oi. Jeg skal stikke bort på en narvesen og en 7-11 i dag og spørre om hva det koster for meg å kjøpe tre-fire stk. Det koster 60,- for hvor mange? Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Mener det var 60 kr for tre stk. men det er seff mulig jeg husker feil.. Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Skal sjekke når jeg kommer på jobb litt senere, så en mail fra gilde om årets grill sesong varer. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Rappet ideen din. Har nå sendt en mail til Gilde. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Har fått svar på mailen og den går som følger: Hei - og takk for mail!Rollerburgere er etterhvert blitt et sesongprodukt. 1. mai er starten.......... Hvis du etter noen dager ut i mai måned ikke finner produktet i hylla i "din" butikk - så gi meg et vink så skal jeg forespørre salgssjefen i ditt område (hvor bor du) - om hvilke butikker som har bestilt Rollerburgere. Ha en fin grillsesong! Med vennlig hilsen Gilde Norge BA XXXXXX XXXXXX EDIT: Ooops..Beklager dobbelposting. Endret 26. april 2007 av Windkin Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Merkelig at alle de andre pølsene selges året rundt da. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Det er nok fordi de selger veldig lite av de utenom grillsesongen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Har ikke sett/lagt merke til de på en stund, men i fjor sommer var de hvertfall på alle butikker her i Arendal. Vet ikke åssen det er nå. Da jeg så de lå de i kjøledisk, sammen med vanlige pølser. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Som det stod i mailen jeg fikk fra Gilde så finner du ikke rollerburgere(Ihvertfall ikke fra Gilde) i butikken utenom grillsesongen. Altså fra 1. Mai og til over sommeren en gang. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Som det stod i mailen jeg fikk fra Gilde så finner du ikke rollerburgere(Ihvertfall ikke fra Gilde) i butikken utenom grillsesongen. Altså fra 1. Mai og til over sommeren en gang. 8479521[/snapback] Leste ikke hele tråden. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Overraskende så populær denne tråden ble. :] Skal kjøpe rollerburgere i neste uke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå