Jooakim Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hei, hvor selges rollerburgere? Jeg tenker da på ikke-stekte. http://www.gilde.no/wimages/products/472922.jpg ;o Bor i Bergen by. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det vil eg og vite, rollerburger slår knockout på pølser, men har aldri sett det i frysedisken. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Selges de fortsatt i det hele tatt da? Har ikke sett dem på flere år jeg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Dei fleste bensinstasjonar har, kjøper det veldig ofte. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Dei fleste bensinstasjonar har, kjøper det veldig ofte. 8457390[/snapback] Men da mener du vel at de selger dem en og en?Eller snakker du i sånne pakker som han linket til? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. 8457425[/snapback] Hehe, umulig å følge med på alle kategoriene som blir opprettet her. Selges disse i fryse- eller kjøledisken? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Dei fleste bensinstasjonar har, kjøper det veldig ofte. 8457390[/snapback] Men da mener du vel at de selger dem en og en?Eller snakker du i sånne pakker som han linket til? 8457459[/snapback] Ein og ein ja, har aldri sett det i frysedisken. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Var jo derfor jeg spurte om de var til salgs lenger i det hele tatt, som pakker altså. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Eg forsto det sånn at du lurte på om det vart solgt i det heile tatt, både som ferdigmat og i frysedisk. Uansett, nok om den saken. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Mener jeg har sett deisse flere plasser, på den lokale kiwibutikken og på Coop OBS! på Lagunen. Der har de jo det meste. Evt prøv Meny på Bergen Storsenter, evt Sletten Senter. EDIT: Du kan jo faktisk bare ringe de nevnte butikkene å høre om de har det inne. Dessuten er det mulig det er letter å få tak i dette i grillsesongen. Endret 24. april 2007 av Windkin Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Så etter sånne forrige sommer, men jeg fant det ikke i frysedisken noe sted. Har ikke sett det på noen år, faktsk. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Mener å ha sett det på Rema1000, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg mener å sett disse senest i fjor sommer, hvis du ikke finner det i noen butikker kan du jo ringe gilde å høre. Kanskje de har tatt de av markedet. I så fall bør vi starte en kampanje for å få de tilbake! Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Gilde har det hvertfall i sitt varesortemang. Regner med at butikker som fører Gilde produkter sikkert kan skaffe det. Vet at Smart Club selger det, men det ligger jo ingen avdeling i nærheten av Bergen da. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Gilde har det hvertfall i sitt varesortemang.Regner med at butikker som fører Gilde produkter sikkert kan skaffe det. Vet at Smart Club selger det, men det ligger jo ingen avdeling i nærheten av Bergen da. 8459321[/snapback] Da er det vel bare å høre med nærmeste butikk om de kan ta det inn. Jeg vil tro at de fleste butikker ikke har inne varene er at de er ganske dyre, så det er vel ikke mange så gidder å kjøpe de, selv om de er svingode. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Eg forstår ikkje kvifor rollerburger ikkje har tatt av. Det er mykje betre enn pølse og lettare å ete enn hamburger. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg husker en gang for noen år siden at jeg kjøpte noen i pakke på butikken, men det er lenge siden jeg har sett det i butikkhyllene, i hvertfall i mitt nærområde. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Utrolig. Jeg var innom Rema1000, Rimi, Lerøy Mat, Meny og Coop Mega (de tre siste har bra utvalg) og ingen rollerburgere!! Coop Mega hadde femten forskjellige Gilde-pølser. Hva tror dere det koster å kjøpe tre-fire stk. som ikke er stekte på 7/11? ;D Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Utrolig. Jeg var innom Rema1000, Rimi, Lerøy Mat, Meny og Coop Mega (de tre siste har bra utvalg) og ingen rollerburgere!! Coop Mega hadde femten forskjellige Gilde-pølser. Hva tror dere det koster å kjøpe tre-fire stk. som ikke er stekte på 7/11? ;D 8459525[/snapback] Hehe, du kan spørre. Hey! Spør bensinstasjonen kvar dei får kjøpt rollerburger. Kanskje Gilde veit kven som fører dei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå