taleg Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hjelp.. Var å tittet på pc, til en kompis i dag og oppdaget fort at noe var galt. Cpu kjøleren (stock) hang og slang (hovedkort p4sd-la, socket 478), vel var bare festet på ene siden. Årsaken til dette ble fort klar. Plastik rammen som man fester kjøleren i, dere vet den som sitter fast på hovedkortet, hadde et knekt hjørne. Kjøleren er like fin, må bare skaffe en ny sånn brakket. Finnes det noen som kan hjelp meg med å oppdrive en ny slik brakket ? Hvordan dette har skjedd vet jeg ikke, men jeg antar at det har skjedd i forbindelse med flyttingen til ny leilighet, og pga dette har ikke eieren av denne pc'n noe særlig med penger akkurat nå. Jeg tenkte at jeg skulle være snill og spandere litt, men er litt short på cash selv, så noe særlig mer en porto kan jeg ikke stille med. Taleg Lenke til kommentar
taleg Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 *Bump* Er det ingen her på forumet som vet hvor jeg kan finne hjelpt il kompisen min hen ? Alle tips er velkomne ! Selv små tips om små cpu kjølere som kan festes direkte til det hovedkortet. Må være relativt liten da det er trangt i maskinen.. Taleg Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Mulig jeg kan ha en på en defekt maskin. Skal sjekke når jeg kommmer hjem. Tar det på PM om jeg har! (og jeg forstå deg riktig i hva du trengte) Lenke til kommentar
taleg Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Krysser fingrene... Hvis noe er uklart så er det den plastikk tingen som sitter rundt cpu socketen og som du fester stock kjøler i.. Taleg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå