Gjest Gutt 16 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hei! Jeg begynte på en 5 dagers antibiotika kur i forrige uke, hadde da allerede gått tre dager på antibiotika på sykehuset. I løpet av den perioden har jeg fått et stygt sår i venstre nesebor, og noe som kjennes ut som sår i rumpa, nærmere bestemt rumpehullet og det svir når jeg tørker meg etter at jeg har gjort mitt fornødne. Det kan også begynne å klø å svi sånn helt av seg selv. Er det en tilfeldighet at det skjer nå, eller har det en sammenheng med antibiotikaen? Hva kan jeg gjøre for å få orden på det i såfall? Sår i rumpehullet er jo ikke akkurat det beste med tanke på alle bakteriene som komme ut der. Som om ikke dette skulle være nok, så verker det også i den foten hvor det såret som antibiotikaen er til, kan jeg ha fått infeksjon i såret? Har tenkt meg til legen i morgen, men det kunne vært nyttig med litt info fra før av. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hva fikk du antibiotika for? Hva heter medisinene? Tror du bør ta kontakt med lege, dette høres ut som en eller annen irritasjon av slimhinnene. Lenke til kommentar
Gjest Gutt 16 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hei, takk for svar. Fikk antibiotikaen mot et sår jeg har i tåen. Ble skutt der forleden uke. Skal ringe legen i morgen, jeg hadde visst ikke time i dag alikevel. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Skutt? er du en bankraner eller no? neida men ville gått tilbake til sykehullt å sjekka disse såra Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Fikk antibiotikaen mot et sår jeg har i tåen. Ble skutt der forleden uke. 8463553[/snapback] Okey, wtf Men ta kontakt med legen din du, for det høres ut som et slimhinneproblem. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Skutt? er du en bankraner eller no? neida men ville gått tilbake til sykehullt å sjekka disse såra 8463571[/snapback] Bankraner er jeg ikke. Bygdegutt med venner som har luftgevær ja. Ble skutt med et luftgevær, ikke noe skummelt altså. Da ringes sykehuset i morgen Lenke til kommentar
Gjest Gutt 16 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Var hos legen i dag, og vi tok et par blodprøver og fant ut at det bare var en reaksjon på antibiotikaen ettersom jeg har begynt å bli bedre nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå