lunafleur Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Kjøpte en vare over eBay på søndag. Forsøkte å betale både da og idag, men får bare denne feilmeldingen om og om igjen: "This function is temporarily unavailable. Please try your payment again later by returning to eBay and clicking the My eBay button." Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Kjøpte en vare over eBay på søndag. Forsøkte å betale både da og idag, men får bare denne feilmeldingen om og om igjen:"This function is temporarily unavailable. Please try your payment again later by returning to eBay and clicking the My eBay button." Hva gjør jeg? 8456422[/snapback] Kontakter support, selvfølgelig. Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Jeg har gjort det, men det haster på en måte Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg har gjort det, men det haster på en måte 8456477[/snapback] Vel, forventer du at VI kan gjøre noe? Hva med en alternativ betalingsmetode, da? Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Nei, såklart ikke. Burde vel formulert meg bedre. Lurte bare på om noen andre har fått denne feilmeldingen, om noen tilfeldigvis har prøvd å betale noe via. PayPal. Selger godtar kun PayPal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå