Gå til innhold

Oppgradering frå K700i.

Anbefalte innlegg

Har k700i nå, den har begynt å streika og joysticken er ødelagt, så ganske problematisk.

Har tenkt å oppgradera den, veit ikkje heilt kva eg er ute etter. Eit greit nok kamera hadde vore fint, litt plass til mp3 og at den er brukervennlig.

Helst ikkje ein veldig dyr mobil, batterikapasitet hadde vore fint om den var god også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har k700i nå, den har begynt å streika og joysticken er ødelagt, så ganske problematisk.

Har tenkt å oppgradera den, veit ikkje heilt kva eg er ute etter. Eit greit nok kamera hadde vore fint, litt plass til mp3 og  at den er brukervennlig.

Helst ikkje ein veldig dyr mobil, batterikapasitet hadde vore fint om den var god også.

8456403[/snapback]

betyr litt plass til mp3 sånn at du tenker det er en mulighet for du vil bruke denne som mp3spiller eller at den skal kunne ha forskjellige ringetoner inne?

plassen går nok fint siden de fleste tlf har minnekort, men jeg tenker på mp3spillerprogrammet.

nå har ikke jeg tenkt på noen andre tlf opp mot disse, men når jeg tnker oppgradering fra k700 så tenker jeg k750 med bedre kamera, men veldig basic mp3spiller, w810 med godt kamera men uten linsedeksel og med første mp3spillerprogram 1.0, og w610 med litt dårligere kamera(ubekreftet spekulasjon) og nyeste 2.0 walkmanprogram..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...