petterhot Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hei! Jeg har i lengere tid brukt en mus med trykkbart scrollhjul. Og bruker knappen ofte, men i de siste ukene har Mine Dokumenter-mappen dukket opp når jeg trykker på scrollhjulet huh.gif Hvorfor, det har jeg ingen forklaring på. Jeg husker heller ikke hvordan dette har skjedd, men tydeligvis en feil i systemet. Musen jeg bruker Microsoft Wireless Notebook Optical Mouse 1.0A på Windows XP. Det ser ut som det er Windows XP som har en feil i seg, siden jeg benytter meg også litt av vista, hvor dette problemet ikke forekommer. Ellers virker scrollehjulet på normal måte. Dette problemet ser ut til å være med alle muser tilkoblet systemet. Med Vennlig Hilsen Petter Holstad Lenke til kommentar
PoW Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Har du installert softwaren til musen? Hvis du har det, så kan du programmere scrollknappen til hva du vil. Sjekk at dette ikke er problemet i ditt tilfelle Lenke til kommentar
petterhot Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Oh yes For å si det så, har jeg installert software og reinstallert drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå