Gå til innhold

Skrangler PS3-kontrolleren din?

Gjest

Anbefalte innlegg

Når jeg holder min PS3-kontroller opp mot øret og rister på den, så høres det ut som noe er løst inni der. Er din sånn også? Min har vært i gulvet 3-4 ganger. Tåler den ikke mer enn det, eller er denne skranglelyden normal?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dere hatt problemer med at knapper setter seg fast?

En jeg kjenner som jobber på elkjøp hadde problemer med at en knapp på PS3 kontrollen deres satt seg fast hele tiden. Skal også nevnes at deres første sending ikke var helt vellykket med 1 stk død PS3 som skulle være til standen. Kan ha vært et dårlig parti som er grunnen, ikke vet jeg. Kontrollen burde uansett ikke skrangle hvis du ikke har mista den hardt i bakken eller herjet vilt med den.

Endret av NightReaper
Lenke til kommentar
at kontrollene begynner å skrangle litt etter et par turer i gulvet må man nesten regne med... er sånn med alle kontroller jeg har vært borti i hvertfall.

8456432[/snapback]

Har aldri vært borti en kontroll som skrangler, knapper som blir trege (etter mye bruk) derimot.

Jeg har 4 NES, 4 N64, 4 Gamecube og 4 Wii (og en classic) og har ikke opplevd skrangling på noen av dem.

Ingen av PSone og PS2 kontrollene jeg har vært borti har vært dette problemet med heller.

Lurer på hvilken kraft som brukes når kontrollene sendes i gulvet. Kan umulig være en vanlig glipp.

Jeg sier ikke dette for å sverte PS3 kontrollen på noen måte.

Lenke til kommentar

De ps3 kontrollene jeg har holdt i så langt har en veldig billig følelse, så jeg rekner med at de ikke tåler så veldig mange "fall" i gulvet o.l. Men, det går jo an å være forsiktig og ikke slenge kontrollene i gulvet fordi om man f.eks. blir forbanna :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...