Gjest Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Når jeg holder min PS3-kontroller opp mot øret og rister på den, så høres det ut som noe er løst inni der. Er din sånn også? Min har vært i gulvet 3-4 ganger. Tåler den ikke mer enn det, eller er denne skranglelyden normal? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 jeg tok min til øret og ristet men jeg kunne ikke høre noe skrangling/rasling Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 De tre-fire gangene den har vært i gulvet har vel slått løst noe av den billige plastikken dem har brukt ja. Så lenge alt virker som det skal så har det vel heller ikke noe å si fordi om den skrangler litt, vil jeg tro. Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 at kontrollene begynner å skrangle litt etter et par turer i gulvet må man nesten regne med... er sånn med alle kontroller jeg har vært borti i hvertfall. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Kontroller temperamentet Om du taper, så smell en pute i veggen eller noe. Ikke la det gå utover den nye PS3en deres. ^^' Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Har dere hatt problemer med at knapper setter seg fast? En jeg kjenner som jobber på elkjøp hadde problemer med at en knapp på PS3 kontrollen deres satt seg fast hele tiden. Skal også nevnes at deres første sending ikke var helt vellykket med 1 stk død PS3 som skulle være til standen. Kan ha vært et dårlig parti som er grunnen, ikke vet jeg. Kontrollen burde uansett ikke skrangle hvis du ikke har mista den hardt i bakken eller herjet vilt med den. Endret 23. april 2007 av NightReaper Lenke til kommentar
Norfra Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ikke noe skrangling her, men det kommer nok etter hvert Lenke til kommentar
Diffidentia Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Har tatt livet av 3 kontroller til nå :S H**vetes PES5 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 at kontrollene begynner å skrangle litt etter et par turer i gulvet må man nesten regne med... er sånn med alle kontroller jeg har vært borti i hvertfall. 8456432[/snapback] Har aldri vært borti en kontroll som skrangler, knapper som blir trege (etter mye bruk) derimot. Jeg har 4 NES, 4 N64, 4 Gamecube og 4 Wii (og en classic) og har ikke opplevd skrangling på noen av dem. Ingen av PSone og PS2 kontrollene jeg har vært borti har vært dette problemet med heller. Lurer på hvilken kraft som brukes når kontrollene sendes i gulvet. Kan umulig være en vanlig glipp. Jeg sier ikke dette for å sverte PS3 kontrollen på noen måte. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 De ps3 kontrollene jeg har holdt i så langt har en veldig billig følelse, så jeg rekner med at de ikke tåler så veldig mange "fall" i gulvet o.l. Men, det går jo an å være forsiktig og ikke slenge kontrollene i gulvet fordi om man f.eks. blir forbanna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå