Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Liten sexlyst, og misbruk av medikamenter

Gjest Gjest_Kek_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kek_*

Har veldig lite sexlyst.. Misbruker en del medikamenter og sånt, kan det være derfor? Er 17 snart.

Og noe annet jeg vil spørre om, er det normalt og kunne få orgasme mange ganger? f.eks runke, få orgasme, runke litt til og få orgasme? For når jeg først er kåt så går det unna, kan dette være på grunn av misbruk av medikamenter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_kek_*
Misbruk av steroider kan føre til redusert sexlyst, ja. Steroider kan også føre til en størrelsesreduksjon av penis. Sistnevnte spørsål vet jeg ikke noe om.

8456194[/snapback]

Av penis nei, ballene blir mindre i en periode fordi testiklene slutter å produsere spærm..

L4r5: Benzodiazepiner og en del drikking.

Lenke til kommentar

Ja, og de blir bare mindre i perioder. De produserer sperm igjen når man slutter sterioder/tar pause. Holder man på konstant i åresvis er det noe annet.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_kek_*

takk, men hva med sistnevnte spørsmål? Ikke at det er noe som plager meg så veldig, er jo veldig kjekt.. Men er jo litt rart når jeg er med en jente og jeg kommer, så begyunner hun å lure på hvorfor jeg vil holde på mer.

Lenke til kommentar
takk, men hva med sistnevnte spørsmål? Ikke at det er noe som plager meg så veldig, er jo veldig kjekt.. Men er jo litt rart når jeg er med en jente og jeg kommer, så begyunner hun å lure på hvorfor jeg vil holde på mer.

8456777[/snapback]

Hei.

Benzodiazepine er en ikke noe du bør blander "drinker" med.

Dette gjøre bare vondt verre, og er svært farlig.

Hyppige alkohol inntak føre til nettopp nedsatt sexlyst p.g.a "libiderende faktorer"

Det er også grunnen; hvorfor alkoholiker har "pupper."

Akkurat om medisineringen føre til din hyppige orgasme :thumbup: , kan jeg ikke uttaler meg om..

Men jeg minner deg på igjen at barbiturater må ikke blandes med alkohol!

Fordi:

1. Den mister effekten, større dose må til.

2. Du kan ta overdoser.

3. Livet ditt blir kortere p.g.a. leversvikt og andre tenkelige trafikkulykker..

vaio ;)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_kek_*

Lenge, vet ikke hvor lenge. Men sikkert over 2 år.

Alt jeg får tak i, det meste av benzoer.

Når jeg går uten, ja.

Vaio, overdose og kortere liv bryr jeg meg ikke noe om :)

Lenke til kommentar
Lenge, vet ikke hvor lenge. Men sikkert over 2 år.

Alt jeg får tak i, det meste av benzoer.

Når jeg går uten, ja.

Vaio, overdose og kortere liv bryr jeg meg ikke noe om :)

8463620[/snapback]

Får du dette av legen din og er du sikker på at det er den rette medisinen for deg? Eller hva?

Og det med at du ikke bryr deg om et kortere liv/død, det er bare bullshit for så ille har du det ikke. Når mannen med jåen står på døra de, da skal jeg love deg at du setter mye MYE større pris på livet om han lar deg gå med mindre det ikke er for sent. Så begynn å tenke nå og ikke først når du innser at du har skader som kan føre til død!

Er det ikke litt drøyt hvis du får dette av legen din og ikke er 17 år engang?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Kek_*

Oppdatering::

Twingy: Tok en overdose for en måned siden nå, har ikke bekymret meg så mye. Men det har skremt meg til å ikke ta dop på en måned nå, må si jeg har blitt mer sosial og synes alt er vertfall litt bedre.

Sexlysten har steget, regner med det var misbruket ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...