Gå til innhold

Domenet, kun ledig som .no , hvordan få.?

Tore

Anbefalte innlegg

Er privatperson...

Men vet om av mange private hjemmesider som ligger på .no domener...

Må jeg ha, eller avtale med noen som har en bedrift, om å kjøpe domenet.?

Aldri helt skjønt det der, hvorfor... Blir ikke mange .no adresser om kun firma kan skaffe... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det var jo en enkel vei rundt den tåpelige regelen...

Jeg kommer til å benytte domeneshop uansett...

Domenet er også tilsalgs som .com, men da via en sånn forbannet reklameside som er opprettet på slike småpopulære og feilskrevene domener....... "gi bud"... :thumbdown:

Lenke til kommentar

du må fylle ut et skjema for å lage firmaet... det tok ikke lang tid å fylle ut på Brønnøysundregisterets hjemmeside. så kontaktet jeg noen som hostet hjemmesiden min, fylte ut noen skjemaer og det var stort sett det..

var noe arbeid men jeg synes det var verdt det...

Lenke til kommentar
utgifter, avgifter, årsrapporter.?

Utgifter: det er gratis å registrere enkeltmannsforetak. det eneste du betaler da er den årlige summen for hosting som du eller må betale.

Avgifter: Ingen

Årsraporter: 3 skjemaer må fylles ut. to av disse sendes inn hver for seg mens den siste er vedlegg til selvangivelsen din (hvis du har kjørt selskapet med underskudd (med andre ord kun betalt hosting) øker dette sjansene for å få penger igjen på skatten. sjekk i tråden for økonomi da de folkene i den delen sikkert er bedre på regnskap enn meg. Tar du deg god tid bruker du kanskje 20 minutter på å fylle ut disse skjemaene.

Lenke til kommentar

jeg husker ikke hva jeg krysset av på skjemaet men på brreg.no ligger det som "Annen konsulentvirksomhet tilknyttet system- og programvare".

registrertde det kun for domenet ja.. hadde litt småplaner om å drive med litt it-konsulent-greier på si ogs... men det er lagt på is inntill jeg er ferdig med nytt design på hjemmesiden min...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...