Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg er en 14 år gammel gutt som aldri har hatt en kjæreste, syntes nok dette er dumt, men lurer på hvorfor.Jeg har aldri blitt forelsket i noen, å jeg er rimelig flau når jeg er sammen med folk. Bare om de er hjemme hos meg så blir jeg fort flau å vil ut med en gang. Hva er problemeT? Dude, jeg fylte 16 i januar, jeg har heller aldri hatt kjæreste. Har lengtet veldig etter det. Jeg har alltids vært sjenert, type ikke-glad-i-å-ta-ordet-men-liker-å-lytte, tror det får ta mye av skylda.Jeg har heller aldri vært særlig forelska i noen... Jeg blir 19 til sommeren og er fortsatt i denne "klubben". Som fjortenåring syns jeg du bør ta livet litt med ro og ta det som det kommer (som jeg sa, jeg blir 19 og Vegards beskrivelse passer skremmende bra på meg). Tror det er bedre å vente på den rette enn å haste seg ... eller noe sånt Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg er da den typen som liker litt mer å skrike litt ut , gjør meg ingenting hva folk syns om meg ol. Men alikvel har jeg aldri hatt kjæreste. Har da et middelmådig utseende , jeg vil gjette på over gjennomsnittlg iq , selvom karakter på skole ikke akkurat slenger snittet høyere. Uansett, gjelder jo bare å finne en jente som passer deg, og faktisk tøre. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 jeg er 14år har aldri hatt kjæreste, men fikk mitt første kyss i 4.klasse. Har likt mange men det har gått dundass med de fleste, har flere ganger nesten tatt livet av meg pågrunn av ekstremt mye motgang. Mistet min far da jeg var 11år. Har sagt masse søte ting om de jeg har likt vært meg selv hele tiden, men alt går til helvete og driter meg bare ut hvis jeg spør om dem blir med ut å slikt. Har ganske mange venner, har flere jente-venner som jeg er ute med. Selvbilde går mer og mer nedover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå