Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Aldri hatt en kjæreste


Gjest Gjest_Blabla_*

Anbefalte innlegg

Det er pga. mitt lange innlegg at jeg til nå bare har fått to fisker på kroken, deg og Marley. Marley fikk jeg primært på kroken fordi han mener han er penest i verden, mens du kanskje ble truffet av din destruktive side!?!

Du er en fjott.

PS: Dette var ikke personangrep.

8459389[/snapback]

 

Fælt som du skal kalle alle destruktive. Du vet det er ofte de som er flinkest til å spre rundt seg ord som destruktiv og lignende som har et problem?

Virker også som du har en trang for å fortelle at du er veldig bra til alt mulig, og som det ble qoutet tidligere i tråden: "b Jenter henger etter meg.. et eller annet"

 

Men om man ser bort i fra det, så mener jeg du har en ganske god oppfatning på hvordan det funker når du skal få deg dame/kjæreste Du må rett og slett ut å kikke litt, prøve og komme i kontakt med folk. Såklart en vakker dag kommer du nok til å snuble over ei eller annen jente. Men sjangsene for at du finner ei du virkelig liker er betydelig større om du kommer deg ut på "markedet" å ser hva som er der.

 

Til trådstarter, virker som du har litt problemer med å omgås jenter. En slags, ja, la oss kalle det en fobi :thumbup:

og den beste måte å bli kvitt skrekken/snakkesperren/angsten er å se frykten i øyet.

 

Start med å chatte med jenter på msn, fin nybegynner ting.

Videre kan du ta og prate med jenter i klassen din eller på skolen.

Stikk ut på ungdomsklubber eller andre møtested for fjortenåringer.

Prøv og småprat litt med jenter du møter.

 

Så skal du se det kommer av seg selv. Det hadde nok kommet av seg selv om du satt hjemme på pcen til du ble 30 også, men på denne måten kan du nok få deg en kjæreste mye før og litt forståelse for jenter og deres væremåte.

 

QBab over og ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, jeg er en av den litt "sjenerte" typen, og måå få opp selvtilliten.

 

lurer på om noen av dere "proffe" har noen tips på og få opp selv-tilliten sin??

 

har blitt spurt ja, men ble så flay n år alle venna sto og hang, at jeg tok første buss hjem :p

 

tips folka! ((desperat))

 

mvh- blaxtro

Lenke til kommentar
Start med å chatte med jenter på msn, fin nybegynner ting.

Videre kan du ta og prate med jenter i klassen din eller på skolen.

Stikk ut på ungdomsklubber eller andre møtested for fjortenåringer.

Prøv og småprat litt med jenter du møter.

 

 

QBab over og ut.

8462039[/snapback]

 

 

Bare qouter meg selv jeg :)

 

Edit: For å få vekk sjenertheten må du helt enkelt bli vandt med å snakke med folk, jenter og store forsamlinger. Siste er jo ikke noe must, men det er kjekt å være vandt med det.

 

Bare sett i gang og prat med jenter, gutter, voksne alle mulige folk du kommer over. Dette hjelper seriøst. Om jeg av en eller annen grunn holder meg usosial over lengre tid. Føler jeg at jeg må varme opp litt, for å få den sosiale feelingen tilbake. Da bare går jeg rundt og prater med masse folk, stikker på besøk, går ut, sitter på msn.

 

Da blir du vandt med det og ting begynner å flyte lettere.

 

Litt dypere tips:

Øyekontakt, dette er en utrolig sak som får deg til å virke mye tryggere eller mer selvsikker om du vil. Folk gir deg også mer oppmerksomhet, hører bedre etter hva du sier. Se de du snakker med i øyene, så mye som mulig.

Det kan virke rart og uvant i begynnelsen men jeg lover deg, det er virkelig noe du bør ta med deg på livets lange veier.

Så det er bare å¨begynne å øve ;)

 

 

Der fikk du et lite psykologisk triks fra Dah almighty QBab :ph34r:

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Humor og kunne drite seg selv ut er to veldig bra ting ;)

viktig å ha bra selvironi, og prøv å virk selvsikker, jenter liker det.

 

Som sagt tidligere MSN er en av de beste midlene for å kommunisere med jenter, alt er så mye lettere å snakke om der.

etter et par uker med snakk, kan du spørre om henne vil finne på noe.

verste som kan skje er vel at henne sier nei? ;)

 

å jo, beste måten å få seg dame på er faktisk fylla.

nå er jo du 14år, men om kanskje 1 eller 2 år inviterer du et par venner hjem, trenger ikke være noe kjempe greier. også skal du se at du får deg "napp"

 

har funket for meg hittil ivertfall.

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar
Ja hvorfor ikke.

Hvorfor er det bare kvinner som skal ha sånne klisje aktige magasiner?

Med artikler som "Hvorfor ringer han meg ikke?" "Hvordan sjarmere machoen i senk" "101 en tips til evig lykke innen kjærlighet"

8462257[/snapback]

 

Ja, til mer feminitet altså ?

 

Jeg foretrekker mer at menn skal være som menn og kvinner som kvinner.

Lenke til kommentar
ahaha... ler meg ihjel... aldri hatt kjæreste?

jeg er 21 og driver å bygger hus med kjæresten min, da jeg var 13 hadde jeg min første seksuelle opplevelse... ikke det at jeg husker noe stor t av det : fylla har skylda.. menne... haha.. ja.. han derre på 17 burde kanskje fått fingen ut snart... aldri vært forelsket heller.. kanskje på tide å kikke litt på andre ting.. som for eks. gutter.. kan vær du e homo... :p menne... hvis du veit at du ikkje e homo... og du er 17 år, så er det påtide å ta seg en tur på fest å drikke seg skikkelig møkings og rote med ei kjerring... , hahaha.. 17 år og aldri forelska.. haha.. ler meg ihjel...

8456482[/snapback]

 

Dette er noe av det latterligste jeg har hørt. Jeg ville sett (eller ville jeg egentlig det?)at en ravende full 13-åring pøver å tilfredstille en liten pike med et hull på størrelse med et nåløye før jeg i det hele tatt hadde uttalt meg om noe som helst.

Endret av Leptox
Lenke til kommentar
Ja hvorfor ikke.

Hvorfor er det bare kvinner som skal ha sånne klisje aktige magasiner?

Med artikler som "Hvorfor ringer han meg ikke?" "Hvordan sjarmere machoen i senk" "101 en tips til evig lykke innen kjærlighet"

8462257[/snapback]

 

Ja, til mer feminitet altså ?

 

Jeg foretrekker mer at menn skal være som menn og kvinner som kvinner.

8462274[/snapback]

 

 

Fælt så grav alvorlig du skulle være da.

Bare vær mann du så skal jeg være kvinne.

 

Kose natten lang. <3

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Ja hvorfor ikke.

Hvorfor er det bare kvinner som skal ha sånne klisje aktige magasiner?

Med artikler som "Hvorfor ringer han meg ikke?" "Hvordan sjarmere machoen i senk" "101 en tips til evig lykke innen kjærlighet"

8462257[/snapback]

 

Ja, til mer feminitet altså ?

 

Jeg foretrekker mer at menn skal være som menn og kvinner som kvinner.

8462274[/snapback]

 

Hvordan føles det å bli gammel?

 

Edit: Qbab fikk meg til å sprute kaffe over skjermen, gg.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Ja hvorfor ikke.

Hvorfor er det bare kvinner som skal ha sånne klisje aktige magasiner?

Med artikler som "Hvorfor ringer han meg ikke?" "Hvordan sjarmere machoen i senk" "101 en tips til evig lykke innen kjærlighet"

8462257[/snapback]

 

Ja, til mer feminitet altså ?

 

Jeg foretrekker mer at menn skal være som menn og kvinner som kvinner.

8462274[/snapback]

 

Hvordan føles det å bli gammel?

 

Stressende..

Lenke til kommentar

Har hatt en hel haug med kjærester, vistnok mens jeg gikk i barnehagen og barneskolen. Men, et fotballmpl er et fotballmål.

 

Sånn i nyere tid (5 siste åra?), er 16 nå, har jeg ikke gjort så mye for å få det. Ingen jeg har falt pladask for, har vel igrunn ikke "satt av" så mye tid til det heller. Orker ikke stresse med det, tar det som det kommer.

Lenke til kommentar

Se deg selv fra fugleperspektiv, hvordan oppfatter andre deg?

Tenk igjennom dette, du overdriver ditt bilde av andre personers oppfattning av deg selv.

Hvis du nå er flau, så er du det da.

Dette er bare en egenskap å forelske seg i, så det er ikke noe negativt.

Ikke stress for mye over dette, du er fremdeles veldig ung.

Du kan heller komme tilbake når du har passert 20 og fremdeles ikke har opplevd et forhold.

La tiden gå, oppsøk andre mennesker.

Lek litt, hva har du å tape.

Endret av rat911
Lenke til kommentar
Jeg er en 14 år gammel gutt som aldri har hatt en kjæreste, syntes nok dette er dumt, men lurer på hvorfor.

 

Jeg har aldri blitt forelsket i noen, å jeg er rimelig flau når jeg er sammen med folk. Bare om de er hjemme hos meg så blir jeg fort flau å vil ut med en gang.

 

Hva er problemeT?

8455524[/snapback]

 

hehe. du må bare Væredeg selv når du er med andre folk, så går alt helt fint!

HAdde samme probleme før men dt gikk åver når jeg bare bynte å tolle å flørte å være meg selv lamme jenter og venner!

Så det går nok bra!

Lenke til kommentar
Det er kun to typer mennesker her i verden som får seg kjærest. Det er dem som er ekstremt good looking og som har damene hengende etter seg uansett hvor han er eller hva han gjør så har han alltid lett for å få seg ny kjærest. Jeg er i denne gruppen.

Kan ikke du poste et bilde av deg selv? :cool:

Så vet vi andre hvilken look vi skal gå for. :thumbs:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...