Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Aldri hatt en kjæreste


Gjest Gjest_Blabla_*

Anbefalte innlegg

Poenget er at, hvis du velger å sitte å vente på ei dame her i livet, så er du en person som velger å leve på flaks. Men der fins personer der ute som ønsker å oppfylle noe i livet, og som ikke har råd til å leve på flaks. Noen liker sikkerhet mens andre nøyer seg med å grave seg ned i en bunker og håpe på et "gullkorn fra himmelen". Opptil enhver å bestemme hva som passer best.  :cool:

8456889[/snapback]

 

Hovedpoenget mitt var i bunn og grunn ditt første avsnitt, hvor du bevist utga deg som å være et "vellykket" menneske ene og alene fordi du selv synes du ser bra ut og damene henger etter deg. Hele det avsnittet hadde absolutt ingenting med hva trådstarter spurte om, og var mer det vi kan anta en utblåsning fra deg fordi du tydeligvis ikke har fått ut så mye egosentrisk energi i det siste.

 

Dette er ikke ment som noe personangrep, jeg synes bare det var unødvendig å heve deg så utrolig mye over trådstarteren i måten du svarte på. Nei, man kan heller sitte på ræva og vente, men man kan ikke jakte på jenter. De kommer når man minst venter det, og da er det man må skru på sjarmen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget er at, hvis du velger å sitte å vente på ei dame her i livet, så er du en person som velger å leve på flaks. Men der fins personer der ute som ønsker å oppfylle noe i livet, og som ikke har råd til å leve på flaks. Noen liker sikkerhet mens andre nøyer seg med å grave seg ned i en bunker og håpe på et "gullkorn fra himmelen". Opptil enhver å bestemme hva som passer best.  :cool:

8456889[/snapback]

 

Hovedpoenget mitt var i bunn og grunn ditt første avsnitt, hvor du bevist utga deg som å være et "vellykket" menneske ene og alene fordi du selv synes du ser bra ut og damene henger etter deg. Hele det avsnittet hadde absolutt ingenting med hva trådstarter spurte om, og var mer det vi kan anta en utblåsning fra deg fordi du tydeligvis ikke har fått ut så mye egosentrisk energi i det siste.

 

Dette er ikke ment som noe personangrep, jeg synes bare det var unødvendig å heve deg så utrolig mye over trådstarteren i måten du svarte på. Nei, man kan heller sitte på ræva og vente, men man kan ikke jakte på jenter. De kommer når man minst venter det, og da er det man må skru på sjarmen.

8457630[/snapback]

1. Jeg gjorde det 100% bevisst, det var ikke engang et uhell :cool:

2. Ang. utblåsning, henviser jeg til dine titalls bildeposeringer i en bildetråd som jeg ikke orker å hente frem, men jeg glemmer den ikke, du postet bilder mellom hvert andre innlegg der fordi du syntes du var så fin.

3. Jeg har aldri sagt at damene henger etter meg. Du gjør en dårlig nyhet ennå verre, og det beviser dine intensjoner her på forumet. Destruktive folk leverer bestandig en nyhet innpakket i en styggere eske.

4. Man både kan og bør jakte på jenter. Desperathet er bare mangel på sosiale antenner. Du misforstår; Når jenter sier at den og den personen er desperat eller virker desperat, så er det en annen måte å si at personen ikke er interessant. Det er ikke noe som heter desperat og ikke desperat når vi snakker sex og samliv. Det fins bare folk som er villig til å praktisere sin personlige tro og ønsker lengre enn andre. Andre er nøytral og ser ut som dem ikke er "desperat", mens dem som tror på sine ønsker ofte kan oppleves som "desperat", men det er som sagt bare pga. sine manglende sosiale antenner.

Lenke til kommentar

Beklager å måtte blande meg inn, men jeg blir litt dårlig av å lese en del av det du skriver Databamse.

Det er kun to typer mennesker her i verden som får seg kjærest. Det er dem som er ekstremt good looking og som har damene hengende etter seg uansett hvor han er eller hva han gjør så har han alltid lett for å få seg ny kjærest. Jeg er i denne gruppen.

8456862[/snapback]

Hovedpoenget mitt var i bunn og grunn ditt første avsnitt, hvor du bevist utga deg som å være et "vellykket" menneske ene og alene fordi du selv synes du ser bra ut og damene henger etter deg. Hele det avsnittet hadde absolutt ingenting med hva trådstarter spurte om, og var mer det vi kan anta en utblåsning fra deg fordi du tydeligvis ikke har fått ut så mye egosentrisk energi i det siste.

 

Dette er ikke ment som noe personangrep, jeg synes bare det var unødvendig å heve deg så utrolig mye over trådstarteren i måten du svarte på. Nei, man kan heller sitte på ræva og vente, men man kan ikke jakte på jenter. De kommer når man minst venter det, og da er det man må skru på sjarmen.

8457630[/snapback]

1. Jeg gjorde det 100% bevisst, det var ikke engang et uhell  :cool:

2. Ang. utblåsning, henviser jeg til dine titalls bildeposeringer i en bildetråd som jeg ikke orker å hente frem, men jeg glemmer den ikke, du postet bilder mellom hvert andre innlegg der fordi du syntes du var så fin.

3. Jeg har aldri sagt at damene henger etter meg. Du gjør en dårlig nyhet ennå verre, og det beviser dine intensjoner her på forumet. Destruktive folk leverer bestandig en nyhet innpakket i en styggere eske.

 

8458013[/snapback]

Jeg må i likhet med Marley stille spørmålstegn med hva som var poenget med å fremstille seg selv som... ja, jeg kan godt quote deg en gang til:

Det er kun to typer mennesker her i verden som får seg kjærest. Det er dem som er ekstremt good looking og som har damene hengende etter seg uansett hvor han er eller hva han gjør så har han alltid lett for å få seg ny kjærest. Jeg er i denne gruppen.

8456862[/snapback]

Du mener tydeligvis også at trådstarter bør komme seg ut å trffe folk, ikke bare vente på at damene skal komme spingende etter ham. Hvorfor kan du ikke bare skrive det, og kutte ut alt det unødvendige pjattet om hvor bra du er. Dette er ikke ment som noe personangrep på deg Databamse, men jeg synest bare det er helt unødvendig å skrive disse tingene.

 

Til Trådstarter: Prøv å jobbe med ting som kan forbedre selvtilliten din, så vil resten komme etter hvert.

Lenke til kommentar
Beklager å måtte blande meg inn, men jeg blir litt dårlig av å lese en del av det du skriver Databamse.

Hvis du blir dårlig av å være på sex & samliv, hvis du blir dårlig av å høre den brutale sannheten, hvis du ikke tåler å høre fakta (selv hvor vonde de er), så anbefaler jeg deg at du stikker innom hardware.no og leser artikler på kommende skjermkort. Seriøst.

Jeg må i likhet med Marley stille spørmålstegn med hva som var poenget med å fremstille seg selv som... ja, jeg kan godt quote deg en gang til:

Dere er virkelig like dere to, du skriver akkurat de samme ordene som han skriver. Du trenger ikke være lik Marley for å ha et poeng å komme med; Alliering og populisme overlater vi til barnehagen.

Du mener tydeligvis også at trådstarter bør komme seg ut å trffe folk, ikke bare vente på at damene skal komme spingende etter ham. Hvorfor kan du ikke bare skrive det, og kutte ut alt det unødvendige pjattet om hvor bra du er. Dette er ikke ment som noe personangrep på deg Databamse, men jeg synest bare det er helt unødvendig å skrive disse tingene.

Det er jo nettopp det jeg har forklart. Hvis jeg ikke hadde gått så dypt inn i det ville tråden allerede vært full av spammere. Det er liten vits i å skrive én setning med en slags kommando til trådstarter. Det er pga. mitt lange innlegg at jeg til nå bare har fått to fisker på kroken, deg og Marley. Marley fikk jeg primært på kroken fordi han mener han er penest i verden, mens du kanskje ble truffet av din destruktive side!?!

 

Du er en fjott.

PS: Dette var ikke personangrep.

Lenke til kommentar

Jeg fyller snart 18, og fikk min første ordentlige kjæreste for to uker siden.

 

Du er 14 år, antakelig ikke ferdig med puberteten, og har ingen grunn til å bekymre deg. I din alder er gjevnaldrene jenter gjerne interessert i eldre gutter. Gutter utvikler seg ikke like raskt som jenter gjør, og det kan derfor være naturlig å finne en yngre kjæreste. Det er kanskje ikke like pinlig å være med yngre jenter?

Lenke til kommentar
Jeg vil heller råde deg til og holde deg langt vekk fra jenter. Ikke noe kjekt me dem! Bare tull med dem, jaffal dem jeg har vært med...

8461376[/snapback]

he-he. Det kan bli komplisert, men bare fordi du ikke takler komplikasjoner, blir det vel litt galt å anbefale folk å holde seg unna damer av den grunn. Er det ikke bedre at noen får prøvd seg først :)

 

Det er ihvertfall dumt å bare være nøytral og sitte og håpe på at et gullkorn falled ned fra himmelen, mens tiden går og du fyller 37 år, en dag finner du det for godt at du skal ut og bli kjent med folk etter at du finner ut at livet faktisk går videre. Så går du inn på en bar og prøver å bli kjent med noen halvgamle damer i et håp om å dele resten av det som er igjen av livet med noen.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Føler at det her blir tråden der alle småbarna skal klage over at de ikke får kjæreste.

Og ja, jeg er i den gruppen ;P

 

Holdt på litt på barneskolen, men det var jo passe useriøst. Har vel ikke vært noe særlig siden 5, og det er klart jeg savner det, men det kommer vel når det kommer. ;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde ingen "kjærester" før jeg ble 30 år !

 

Men da fyrte jeg endelig av bomben som heter "internettdating".

 

I løpet av bare et år traff jeg 100 jenter og var fast pasient hos det lokale sykesystemet for å sjekke med for diverse sykdomer :cry:

 

I dag er jeg gift.

 

Sånn kan det gå..

Lenke til kommentar

Gidder ikke å kommentere det andre har skrevet, for det er så innvikla :p

 

Men mitt råd er å snakke med jenter på msn først. Da har man lettere for å vise hvem man egentlig er. Så kan du jo så smått begynne å snakke med de til vanlig også.

Dessuten hjelper det å skaffe seg jentevenner ;) Trøst er en fin måte å komme i kontakt på ;) Og så kan du jo se om du vil ha de som venninne eller kjæreste ;)

Lenke til kommentar
jeg fikk ikke en ordentlig kjæreste før jeg var 16..  :/

 

 

Bare chill, du er bare 14..

8461915[/snapback]

 

"Ordentlig kjæreste" :D

 

Ja, ja, den som bare var tenåring igjen.

8461925[/snapback]

 

Altså at det ble seriøst.. ikke bare msn og mld som telte.

Endret av crimar
Lenke til kommentar
jeg fikk ikke en ordentlig kjæreste før jeg var 16..  :/

 

 

Bare chill, du er bare 14..

8461915[/snapback]

 

"Ordentlig kjæreste" :D

 

Ja, ja, den som bare var tenåring igjen.

8461925[/snapback]

 

Altså at det ble seriøst.. ikke bare msn og mld som telte.

8461931[/snapback]

 

Hvor lenge varte det ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...