Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Aldri hatt en kjæreste


Gjest Gjest_Blabla_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Blabla_*

Jeg er en 14 år gammel gutt som aldri har hatt en kjæreste, syntes nok dette er dumt, men lurer på hvorfor.

 

Jeg har aldri blitt forelsket i noen, å jeg er rimelig flau når jeg er sammen med folk. Bare om de er hjemme hos meg så blir jeg fort flau å vil ut med en gang.

 

Hva er problemeT?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dude, jeg fylte 16 i januar, jeg har heller aldri hatt kjæreste. Har lengtet veldig etter det. Jeg har alltids vært sjenert, type ikke-glad-i-å-ta-ordet-men-liker-å-lytte, tror det får ta mye av skylda.

 

Jeg har heller aldri vært særlig forelska i noen...

 

Da jeg var 14, fryktet jeg at jeg skulle forbli singel i mange år, nå har det gått enda to, men situasjonen har bedret seg nå. :)

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jeg er 17 og har enda ikke hatt kjæreste. Du må ikke bekymre deg for mye. Det kommer med tiden, forhåpentligvis. Det kan høres ut som du sliter litt med selvtilliten, eller så er det bare hormoner.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
ahaha... ler meg ihjel... aldri hatt kjæreste?

jeg er 21 og driver å bygger hus med kjæresten min, da jeg var 13 hadde jeg min første seksuelle opplevelse... ikke det at jeg husker noe stor t av det : fylla har skylda.. menne... haha.. ja.. han derre på 17 burde kanskje fått fingen ut snart... aldri vært forelsket heller.. kanskje på tide å kikke litt på andre ting.. som for eks. gutter.. kan vær du e homo... :p menne... hvis du veit at du ikkje e homo... og du er 17 år, så er det påtide å ta seg en tur på fest å drikke seg skikkelig møkings og rote med ei kjerring... , hahaha.. 17 år og aldri forelska.. haha.. ler meg ihjel...

8456482[/snapback]

 

Fint du ler deg i hjel da, tøffen. :thumbup:

 

Det er rett og slett tragisk å lese det du skriver.

 

og du er 17 år, så er det påtide å ta seg en tur på fest å drikke seg skikkelig møkings og rote med ei kjerring... , hahaha.. 17 år og aldri forelska.. haha.. ler meg ihjel...

 

Og du er 21 år gammel?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:rofl:
Lenke til kommentar
Dude, jeg fylte 16 i januar, jeg har heller aldri hatt kjæreste. Har lengtet veldig etter det. Jeg har alltids vært sjenert, type ikke-glad-i-å-ta-ordet-men-liker-å-lytte, tror det får ta mye av skylda.

 

Jeg har heller aldri vært særlig forelska i noen...

 

Da jeg var 14, fryktet jeg at jeg skulle forbli singel i mange år, nå har det gått enda to, men situasjonen har bedret seg nå. :)

8456382[/snapback]

 

 

Samme her :cry: Jeg er 14 da..Men har samme problemet: "type ikke-glad-i-å-ta-ordet-men-liker-å-lytte"

 

Er så jævlig å føle seg som en usosial dritt..Det er ihverfall det jeg føler :(

 

Sånn, da har jeg klaga nok..

 

Og ja..sorry for OT

Lenke til kommentar
Dude, jeg fylte 16 i januar, jeg har heller aldri hatt kjæreste. Har lengtet veldig etter det. Jeg har alltids vært sjenert, type ikke-glad-i-å-ta-ordet-men-liker-å-lytte, tror det får ta mye av skylda.

 

Jeg har heller aldri vært særlig forelska i noen...

 

Da jeg var 14, fryktet jeg at jeg skulle forbli singel i mange år, nå har det gått enda to, men situasjonen har bedret seg nå. :)

8456382[/snapback]

 

 

Samme her :cry: Jeg er 14 da..Men har samme problemet: "type ikke-glad-i-å-ta-ordet-men-liker-å-lytte"

 

Er så jævlig å føle seg som en usosial dritt..Det er ihverfall det jeg føler :(

 

Sånn, da har jeg klaga nok..

 

Og ja..sorry for OT

8456723[/snapback]

Føler det på samme måte her, er snart 16 og aldri hatt kjæreste.

Lenke til kommentar

Det er langtifra unormalt å ikke ha kjæreste i en alder av 14. Du er langtifra alene. Ikke forhast ting, ta det som det kommer. En jente for deg kommer når du minst venter det og det vil føles naturlig når det skjer. :)

 

Jeg regner med du også har de samme tankene rundt sex, og der vil jeg si at du hvertfall ikke har noe å bekymre deg over. Alt til sin tid.

Lenke til kommentar

Det er kun to typer mennesker her i verden som får seg kjærest. Det er dem som er ekstremt good looking og som har damene hengende etter seg uansett hvor han er eller hva han gjør så har han alltid lett for å få seg ny kjærest. Jeg er i denne gruppen.

 

Og så har man dem som ser normal ut, men som alltid er på sjekkern, dem kan snakke, dem har alt og dem får seg damer, mens andre lurer på hvordan i svarte dem klarer å få seg dame; det er så enkelt som at dem er alltid på sjekkern.

 

Ok så til poenget: Det å sitte å vente på at ei dame skal komme flyvende til deg er bare tull i min mening. Da lever du på flaks, ikke alle her i verden har lyst å leve på flaks. Det er bedre å gå ut og kjempe for det man vil ha enn å sitte å håpe at et gullkorn kommer dalende ned fra himmelen.

Lenke til kommentar
Det er kun to typer mennesker her i verden som får seg kjærest. Det er dem som er ekstremt good looking og som har damene hengende etter seg uansett hvor han er eller hva han gjør så har han alltid lett for å få seg ny kjærest. Jeg er i denne gruppen.

 

Og så har man dem som ser normal ut, men som alltid er på sjekkern, dem kan snakke, dem har alt og dem får seg damer, mens andre lurer på hvordan i svarte dem klarer å få seg dame; det er så enkelt som at dem er alltid på sjekkern.

 

Ok så til poenget: Det å sitte å vente på at ei dame skal komme flyvende til deg er bare tull i min mening. Da lever du på flaks, ikke alle her i verden har lyst å leve på flaks. Det er bedre å gå ut og kjempe for det man vil ha enn å sitte å håpe at et gullkorn kommer dalende ned fra himmelen.

8456862[/snapback]

 

Så desperat og oppmerksomhetssyk tiltrekker flere jenter? Interessant teori.

Lenke til kommentar
Så desperat og oppmerksomhetssyk tiltrekker flere jenter? Interessant teori.

8456872[/snapback]

Jeg vet ikke hva du mener med dette, men det betyr ingenting sålenge det er mitt poeng vi diskuterer, så er det jeg som har ansvaret ved å forklare her.

 

Poenget er at, hvis du velger å sitte å vente på ei dame her i livet, så er du en person som velger å leve på flaks. Men der fins personer der ute som ønsker å oppfylle noe i livet, og som ikke har råd til å leve på flaks. Noen liker sikkerhet mens andre nøyer seg med å grave seg ned i en bunker og håpe på et "gullkorn fra himmelen". Opptil enhver å bestemme hva som passer best. :cool:

Lenke til kommentar

Databamse, det du vil fram til er vel at det nytter ikke å bare sitte hjemme hele tiden ? Er enig i den men det nytter heller ikke å være desperat.

 

Bare være seg selv å vente å se til du kommer over noen du liker. Men for å finne noen du liker må du jo ut av huset.

 

og til trådstarter: ta det med ro, det ordner seg nok etterhvert skal du se.

Lenke til kommentar
Databamse, det du vil fram til er vel at det nytter ikke å bare sitte hjemme hele tiden ? Er enig i den men det nytter heller ikke å være desperat.

 

Bare være seg selv å vente å se til du kommer over noen du liker. Men for å finne noen du liker må du jo ut av huset.

 

og til trådstarter: ta det med ro, det ordner seg nok etterhvert skal du se.

8456994[/snapback]

Bestandig er det alle andre enn personen selv, som skal bestemme når personen er desperat. Hvorfor er det slik? :)

 

Den som vet minst skal bestemme hva som er sant? Btw, jenter som ser på gutter som desperat, er en overforenkling av hvordan vi mennesker tenker og lever. Altfor enkelt å bare si at personen er desperat, når det egentlig handler om noe helt annet; Folk som mangler sosiale antenner, har en tendens til å virke desperat, men dem er ikke desperat, dem er bare kåte, akkurat som nestemann er. Forskjellen er fremgangsmåte. :cool:

Lenke til kommentar
Jeg er en 14 år gammel gutt som aldri har hatt en kjæreste, syntes nok dette er dumt, men lurer på hvorfor.

 

Jeg har aldri blitt forelsket i noen, å jeg er rimelig flau når jeg er sammen med folk. Bare om de er hjemme hos meg så blir jeg fort flau å vil ut med en gang.

 

Hva er problemeT?

8455524[/snapback]

 

hei gutt på 14 år, har sittet å tenkt litt på hva du har skrevet.

Kan bare konkludere med at, du er helt normal.

Å bli flau i nærleiken av jenter, kan tyde på kansje du liker dem? eller er litt tiltrekt dem, eg blir slik, selv den dag i dag.. Og eg har hatt flere kjærester over tid.. Er helt normalt, selv i 20 årene. Er ingen svakhet å vere litt tilbake holden, og sjenert. Viser karakter, og noen jenter liker dette framfor gutter som er for frampå.

 

At du kansje ikke har blitt forelsket, er vel at du ikke har blitt kjent med følelsen enda, det vil si, kansje du har vert forelsket, men signalene du får rundt jenter, er så ulikt det du har blitt fortalt om forelskelse. Dette vil vere litt vanskelig i startfasen. Eg kan ikke forklarer forelskelse som noe annet, en at det er den perioden du dummer deg ekstra mye ut framfor jenten du liker..

 

når det kommer til kjærester, så kommer dette helt naturlig en dag, om ikke det vil gjøre det over noen år, bør du kansje vurdere å få en vennine, eller to.. Dette er den beste måten å bli vant med å kommunisere med det motsatte kjønnet. Og venniner av venninen, er også en fin måte å møte potensielle kjærester på ;)

 

til slutt: om eg har missforstått, gjekk ut ifra at i folk mener du jenter. Om du ikke finner det lett å vere blant "venner", og holder deg helt for deg selv, er det ulike måter å utvikle venner på, blant annet å finne en hobby, f.eks data, og bruke det som en inngongs port til å møte folk, gjennom f.eks data lan.. Å skape venner med felles hobby er den letteste veien synest eg..

 

lykke til videre i livet

 

 

-Freddy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...