kstyle Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hei. Jeg har muntlig matteeksamen på onsdag (25 april, forøvrig bursdagen min), og har fått et ark hvor det står hva oppgaven skal handle om. De eneste kravene er som følger; Areal og overflater. Og nedover her står det et par stikkord; Omkrets Areal Overflate Volum Vekt Tetthet Firkant Sirkel Kjegle Pyramide Kule Jeg kan ha så mange oppgaver jeg vil, dvs. at alt trenger ikke handle om f.eks den ene kula, men jeg kan ha forskjellige oppgaver til hvert stikkord. Noen som har forslag, evt erfaringer, som kan være nyttig å ha med seg. takk Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 hvilken klasse er det for? Hva med tan, cos, sin? Konstruere vinkler? Lenke til kommentar
kstyle Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 hvilken klasse er det for? Hva med tan, cos, sin? Konstruere vinkler? 8455693[/snapback] Det er for tiende klasse! Har tenkt på å lage en enkelt oppgave for hvert stikkord, men jeg tenker på noe litt mer kreativt, noe spennende, og kanskje få noen av stikkordene i samme oppgave. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Du har vel sant nytt pensum greier? Jeg hadde de gamle greiene jeg, sa jeg vet ikke hva dere har laert engang Har dere regelbok/formelbok/bok dere far lov a skrive inn ting i? Lenke til kommentar
kstyle Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Du har vel sant nytt pensum greier? Jeg hadde de gamle greiene jeg, sa jeg vet ikke hva dere har laert engang Har dere regelbok/formelbok/bok dere far lov a skrive inn ting i? 8455844[/snapback] Vi får ha med både regelbok, og vanlig skrivebok som vi får bruke når vi fremfører, ja. Samt notatark Regner egentlig med at vi lærer noe av det samme som dere lærte ^^ Endret 23. april 2007 av kstyle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå