ryggemann Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hei. Er det noen myligheter for å stille vifta til å gå fortere? 72c load, med bare 1.500 omdr på vifte... Viftestyringen i ntune er låst... Går den an å låse den opp?? Takk for svar! Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Du kan sjekke ut speedfan og rivatuner, synes å huske de prog har denne muligheten (om skjermkortet støtter det). Lenke til kommentar
strexx Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 last ned riktig sett med drivere så er det no problem gjorde det på en annen pc for ikke veldig lenge sida Lenke til kommentar
Megern Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Du kan ta en titt her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...%BDentry8384412 Du må da bruke 100.65 driverene, eller du kan bruke expertool fra gainward (det funker på ditt 8800GTS kort). Da må du også bruke 100.65 driverene, det med driverene fungerer bare vis du har vista da, noe jeg antar at du har pga vifta. Dette er det jeg kan komme på som jeg har kommet fram til Lenke til kommentar
ryggemann Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 last ned riktig sett med drivere så er det no problem gjorde det på en annen pc for ikke veldig lenge sida 8455610[/snapback] no har eg ntune 0.05.25 Hvilken versjon treng eg? Takk. Lenke til kommentar
sollie Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Selv bruker jeg ntune. Under manuell optimalisering, juster gpu innstillinger. gpu vifteinnstillinger, hos meg står den fast på temperaturstyring og vifta er på 59%. Så huker jeg av for direkte viftestyring og setter den på, tja når jeg spiller TDU så la oss si 75 / 80 % (jeg må stille slideren 2 ganger før vifta speeder opp, aner ikke hvorfor).så slipper jeg temps på over 80 grader. Litt støy blir det men jeg spiller med klokker så det går greit. Lenke til kommentar
Megern Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Selv bruker jeg ntune.Under manuell optimalisering, juster gpu innstillinger. gpu vifteinnstillinger, hos meg står den fast på temperaturstyring og vifta er på 59%. Så huker jeg av for direkte viftestyring og setter den på, tja når jeg spiller TDU så la oss si 75 / 80 % (jeg må stille slideren 2 ganger før vifta speeder opp, aner ikke hvorfor).så slipper jeg temps på over 80 grader. Litt støy blir det men jeg spiller med klokker så det går greit. 8456200[/snapback] Husk bare å ha 100.65 driverene på maskinen vis det er vista. Jeg har bare prøvd dette med vista 64 bit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå