Gå til innhold

Ny video av Halo 3 (Beta)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne grafikken klarer ikkje konkurrere med FPS`er som Resistance og CoD 3 iallefall.

8456636[/snapback]

Ja, for Resistance var jo en grafisk perle. :)

Tror nok dette blir møkkapent spill uansett.. Husker jo Halo 2 på Xbox..

Og uansett, det er vel MP-delen som blir fokusert mest på (håper jeg).

Lenke til kommentar
Denne grafikken klarer ikkje konkurrere med FPS`er som Resistance og CoD 3 iallefall.

8456636[/snapback]

Resistance er elendig når det gjelder grafikken

COD 3 til Xbox 360 er bra. Vet ikke hvordan den er på PS3, utenom at FPS er satt ned til 30 fra 60

Lenke til kommentar

COD3 paa 360 er den flottesete versjonen av de ja. Blei egentlig veldig imponert jevnt og trutt igjennom spillet her,veldig bra flyt ogsaa.

Nei eg haaper alledeles ikkje de satser BARE paa MP i Halo3. Vil gjerna ha ein single-player del som er litt artigere enn de to foregaaende,som blei litt kjip i lengden syns eg.

Lenke til kommentar

8456636[/snapback]

COD 3 til Xbox 360 er bra. Vet ikke hvordan den er på PS3, utenom at FPS er satt ned til 30 fra 60

8461794[/snapback]

Du kan umuleg ha spelt Resistance. Dei siste levlene er glitrar, rett og slett.

CoD 3 ser identisk ut med 360-versjonen, og flyter flott. Med tanke på at det er ein port er den faktisk veldig bra.

Kanskje du skulle ha prøvd spela før du uttalar deg.

Lenke til kommentar

8456636[/snapback]

8461794[/snapback]

Du kan umuleg ha spelt Resistance. Dei siste levlene er glitrar, rett og slett.

CoD 3 ser identisk ut med 360-versjonen, og flyter flott. Med tanke på at det er ein port er den faktisk veldig bra.

Kanskje du skulle ha prøvd spela før du uttalar deg.

8462091[/snapback]

Jeg hadde vel ikke kommentert om jeg ikke hadde prøvd de.

En kompis har en PS3 og jeg har sittet der og spilt mye PS3

Grafikken Resistance leverer suger ballesvette etter min mening

COD 3 er bra, men det til Xbox 360

Jeg er rimelig sikker på at Halo 3 vil bli bedre

Endret av ohlala
Lenke til kommentar
Og uansett, det er vel MP-delen som blir fokusert mest på (håper jeg).

8461492[/snapback]

Tja, tenker du utviklingsmessig? Både i Halo: Combat Evlolved og Halo 2 har det alltid vært mer fokus på SP enn MP. Nå finner jeg selvsagt ingen kilde i farten, men mener det var rundt 65/35. Noen som vet mer om dette?

Lenke til kommentar
Tja, tenker du utviklingsmessig? Både i Halo: Combat Evlolved og Halo 2 har det alltid vært mer fokus på SP enn MP. Nå finner jeg selvsagt ingen kilde i farten, men mener det var rundt 65/35. Noen som vet mer om dette?

8462883[/snapback]

Nei, det var noe sånt som 100/100. Du snakker vel om prosent her?

De satser vel så hardt de kan på begge deler. Selv spiller jeg nesten bare multiplayer, så jeg tror og håper at de satser like hardt på det som de alltid har gjort.

Lenke til kommentar
Nei, det var noe sånt som 100/100. Du snakker vel om prosent her?

De satser vel så hardt de kan på begge deler. Selv spiller jeg nesten bare multiplayer, så jeg tror og håper at de satser like hardt på det som de alltid har gjort.

8462933[/snapback]

Det jeg tenkte på er at de hittil har brukt mest tid og ressurser på SP kontra MP i Halo CE og Halo 2. Hvordan det er med Halo 3 vet jeg ikke, med det er noe jeg kan spør om det kommer en Q&A-runde på forumet deres. Uansett, ta det jeg sier med en klype salt, siden jeg ikke finner kilde på det jeg sier. Spiller ikke så stor rolle heller, vi ser jo hvor bra MP er i Halo CE og Halo 2 selv om det ikke er den delen de angivelig har brukt mest tid på. Halo 3 blir minst like bra i følge en kar på den siste ViDocen, forhåpentligvis bedre.

Selv gleder meg mest til SP kampanjen, det er alltid det som har tiltrukket meg til Halo. Musikken, handlingen, de episke slagene, og så videre. Samme med Halo 3, blir spennende med tanke på cliffhangeren i Halo 2 og se hvordan sagaen ender. Multiplayeren blir selvsagt lagt mest tid i, men det er først i etterkant.

Men nå sporer jeg helt av her, best å slutte. :p

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...