Landeplagen Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Hva med å se begge? granater går jo ikke gjennom, men den 2. granaten kastes på innsiden av skjoldet og ødelegger generatoren.. er nok derfor det blir ødelagt 8455923[/snapback] Det sikkert en eller annen form for "liv" annet enn den generatoren. Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 joda, skjoldet varer nok ikke evig, tror heller det har en viss levetid enn at man kan skyte det i stykker (siden det er ment for å stoppe kuler og granater).. tiden vil vise Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Noe dårlig kvalitet på den videoen, også hakket det litt på min maskin, men jeg så en film jeg lastet ned fra Marketplace på Xbox360, og det så helt likt ut til Halo 2. Samme elendige bevegelser, ingen lagtaktikk eller noenting. Skuffende. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ja syns faktisk animasjoner og fysikk ser dønn likt ut som tidligere,håper dette bare gjelder online delen(eller evt.blir fikset på) Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ser du virkelig det i en video i 320x240 oppløsning? Dessuten har det jo vært klart fra starten av at grafikken i MP er nedtonet i forhold til SP. Merkelig at det er grafikken du kommenterer og ikke noe annet. Var alt det andre såpass bra at du ikke hadde noe negativt å si om det og derfor valgte å kommentere grafikken? Er vel litt i det sure hjørnet, hehe, beklagar det. Har aldri vore den største Halo-fanen. Spelet kan jo nesten ikkje bli noko anna enn bra for dei som liker serien frå før av! Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Og det er jeg glad for! Don't fuck too much with a winning formula! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Don't fuck with a winning formula! 8456355[/snapback] Dont fix it if it aint broken. (Maybe a little polish.) Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 En lengre versjon+ bedre kvalitet http://www.megaupload.com/?d=W1LJHPT5 Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Må man være logget inn? Eller er det bare jeg som ikke finner fram? Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Du bare trykker inn koden opp i hjørne, så kommer det en timer på 45 sekunder, og så trykker du på download Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Dårlig video ja, men det var jo en helt klar forbedring fra siste viddoc. Tror det kommer til å se utrolig bra ut når det blir ferdig, spesielt single player Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det byrjer å haste no då, er det ikkje september det skal kome ut? Denne grafikken klarer ikkje konkurrere med FPS`er som Resistance og CoD 3 iallefall. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 BUNGIE begynner ikke med optimalsering av spillet før Beta testingen er over i Juni Spillet kommer nok ut i November, men blir vel ikke overrasket om det ikke skjer før 2008 engang Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det byrjer å haste no då, er det ikkje september det skal kome ut? Denne grafikken klarer ikkje konkurrere med FPS`er som Resistance og CoD 3 iallefall. 8456636[/snapback] Hehe... er du sikker på at du vil begynne å sammenligne Resistance mot den kommende Halo 3 før man i det hele tatt har sett noe som er i nærheten av ferdig? Men men, kjente uttalelser som "Kan jo ikke sammenligne det mot ett launch spill" er jo så enkelt å komme med i ettertid! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ikke forvent Gears of War kvalitet på grafikken, mener at Bungie selv har sagt dette. Halo handler om store, åpne og massive slag, så det stiller i en litt annen klasse vil jeg påstå. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Vi kan vel drøye diskusjonen om grafikken hvertfall til det faktisk kommer noe materiale som gjør litt rettferdighet. Altså ikke et lite youtube klipp... Så lenge grafikken er bra så er det ikke så farlig om den ikke er best. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Vel vi har vel ikkje sett noe særlig fra single player delen enda? Gleder meg uansett! Lenke til kommentar
jvik Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ikke forvent Gears of War kvalitet på grafikken, mener at Bungie selv har sagt dette. Halo handler om store, åpne og massive slag, så det stiller i en litt annen klasse vil jeg påstå. Tja, sa ikke de gutta fra gamespot (etter de hadde vært på besøk hos Bungie) noe slik: "The graphics for the upcoming Halo game makes you go "Gears of what?" Blir nok ganske digg Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ikke forvent Gears of War kvalitet på grafikken, mener at Bungie selv har sagt dette. Halo handler om store, åpne og massive slag, så det stiller i en litt annen klasse vil jeg påstå. Tja, sa ikke de gutta fra gamespot (etter de hadde vært på besøk hos Bungie) noe slik: "The graphics for the upcoming Halo game makes you go "Gears of what?" Blir nok ganske digg 8457633[/snapback] Hahaha stemmer den uttalelsen der så blir det erigert e-penis i stua hjemme Morsom uttalelse forøvrig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå