Gå til innhold

Noen som vil lage Rockeplakat ?

Anbefalte innlegg

Hei, har fått i oppdrag og skaffe plakat til Pakrocken i Elverum..

På plakaten skal det stå band og sånn, men det kan jeg fikse selv..

Noen som kan lage et kult layout for oss? :)

Tekst: Ta gjerne med Parkrock 07 eller noe i den duren, resten av teksten ordner jeg selv! ;)

Endret av crawford
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har fått i oppdrag og skaffe plakat til Pakrocken i Elverum..

På plakaten skal det stå band og sånn, men det kan jeg fikse selv..

Noen som kan lage et kult layout for oss? :)

Tekst: Ta gjerne med Parkrock 07 eller noe i den duren, resten av teksten ordner jeg selv! ;)

8455389[/snapback]

Regner med at du får betalt for det eller? :hmm:

Lenke til kommentar

Søk på Parkrocken på google eller noe da, det er et årlig arrangement hvor det ikke koster noenting og delta, og det er midt i sentrum, og ingen betaler inngangspenger eller noe, eneste vi tjener er litt pr,

Men hvis ingen gidder så er det jo greit.

Takk uansett!

Lenke til kommentar
hvorfor skal alle ha betalt?

hadde lagd hvis det ikke var for at alt jeg lager med photoshop ender opp som crap ..

8477057[/snapback]

Alle vil ikke ha betalt, jeg lager godt logoer gratis, men jeg liker ikke at folk tjener penger på mitt verk.

Lenke til kommentar
Søk på Parkrocken på google eller noe da, det er et årlig arrangement hvor det ikke koster noenting og delta, og det er midt i sentrum, og ingen betaler inngangspenger eller noe, eneste vi tjener er litt pr,

Men hvis ingen gidder så er det jo greit.

Takk uansett!

8483421[/snapback]

Hadde vært fin om du posta noen bilder fra forje gang osv.

BTW, la det være bilder du ikke har funnet på nettet, man bruker ikke bilder med copyright

Endret av Joney
Lenke til kommentar

Er desverre lite med det, pga av at det er første gang jeg arrangerer.

Men bare sett et eller annet bilde der du syns det skal være bilde, så kan jeg gjøre om, kan prøve å skaffe bilder selv, men klarer det ikke med det første.

Og btw, den som lager får seffølgelig navn på plakatene som skal henges opp i Elverum og Hamar.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg skal se hva jeg får tid til etter hvert. Når har dere deadline på dette?

Hva slags format skal det være i? Høyoppløselig PDF?

MyBigMouth: Jeg er enig med deg i at hvis de ble betalt for dette, så skulle designeren fått sin del, men iom at de gjør dette gratis, så er det jo mulig å spørre om en tjeneste. Dessuten er disse tingene perfekt for oss unge designerspirer, da det er en gylden mulighet til å utvide portofolioen vår. :)

Lenke til kommentar
Jeg skal se hva jeg får tid til  etter hvert. Når har dere deadline på dette?

Hva slags format skal det være i? Høyoppløselig PDF?

MyBigMouth: Jeg er enig med deg i at hvis de ble betalt for dette, så skulle designeren fått sin del, men iom at de gjør dette gratis, så er det jo mulig å spørre om en tjeneste. Dessuten er disse tingene perfekt for oss unge designerspirer, da det er en gylden mulighet til å utvide portofolioen vår. :)

8606706[/snapback]

Japp, men det ble ikke nevnt i 1. post.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...