AYHJA-eier Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Bare lurer på om noen kan fortelle meg hvorfor jeg får så dårlig nedlastingshastighet i kazaa, 0-5kB/s. Bruker nå kazaa lite 202 cracked, har prøvd kazaa lite 200 med cheater, kazaa 202, kazaa lite 202, men får ikke noe bedre. Har raskeste chello tilkobling, klarer rundt 90-100kB/s. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Du er ikke den eneste med d problemet..... Vet ikke om d er Kazaa som har blitt dårlig eller om d bare er sånn hos noen av oss, men mange jeg har spurt har samma speed'n 0-5kb og det suuuger! Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Vel.. Problemet er vel at alt for få faktisk deler noe på kazaa. Og de som deler vil dermed få voldsomt med trafikk, som igjen fører til dårlig hastighet på hver enkelt person. Det er ikke linja di det er noe feil med. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Enig. Det er alt for få som deler. De fleste som laster ned fra meg deler ingenting. Lenke til kommentar
kabelsatan1 Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Det vel sikkert Telenors feil, som alt annet.... LOL Lenke til kommentar
en mann Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Skal du ha f.eks. filmklipp (bryter ingen regler) som er populære, og du ikke downloader med full båndbredde, kan det ha noe med at du ikke kommer først i køen eller at du får de trege brukerene. Dette forekommer når du har lav participation level. Les om det i help. Med versjon 1.5.0 - 2.0.0 kan du fjuske deg til 1000 på participation level. Da kommer du først i køen, samt får de raske brukerene. Lenke til kommentar
remisyv Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 """"" Med versjon 1.5.0 - 2.0.0 kan du fjuske deg til 1000 på participation level. Da kommer du først i køen, samt får de raske brukerene. """"" Hvordan gjør man dette? Lenke til kommentar
Klette Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 *host* LAME *host* Get a grip, kazaa sux... Grunne til den lave hastigheten er vel lav ut hastighet hos den personen du laster ned fra. P2P vet dere.. Lenke til kommentar
chma Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 øøh, lasta akkurat ned noe mp3, fikk 60kb/s? ikke galt når jeg har 1024 fra nextgentel. ellers så suger kazaa serøst, DC funker mye bedre når man er heldig og kommer inn i en BBB hub.... Lenke til kommentar
fredster Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Jeg sliter med samme problemet, men jeg deler på maks opplastning de få gangene jeg bruker Kazaa..... Easynews er det beste stedet hvis du vil laste ned på "full gnu" !! Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 kjør ftp, det er mye bedre. Jeg har noen venner overalt på jorda. ( USA, Asia osv.. ) vi har laget en privat kanal på irc og her deler vi ftp'er og laster ned fra bedre. Jeg tror det er maks 100 brukere på den siden. Men uansett får du brukt hastigheten din maks. Jeg selv har aldri lastet ned lavere enn 3MB/s fra disse ftp'serverne. Jeg har 40mbits linje. Synes dette er mye bedre enn p2p programmene, siden her er det så mye kø og det er en del brukere som endrer filnavn osv.. Dette gjør meg meget irritert. Derfor har jeg gått 100% til ftp. Dette eier. Hvis det er noen andre her på hw.no som ønsker å bli medlem på irc kanalen, kan de sende meg en pm, så kan jeg og noen andre se på saken. De kravene som må være oppfylt, er som følgende: -Må dele over 300gig -Ut hastighet på over 1MB/s ( jo høyere jo bedre for deg. siden du vil da få tilgang til flere servere med samme hastighet ) -Alltid online med ftp server. ( hvis nedetid er på mer en 1 dag løpet av 1 mnd blir man kicka ) Og jeg ønsker alle dere en riktig god jul og et godt nyttår! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå