xxexx Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Er det større risiko for å få kreft når man har mobilen i lomma? Lenke til kommentar
Chivas610 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Er det større risiko for å få kreft når man har mobilen i lomma? 8455353[/snapback] I forhold til hva da? I forhold til å la den ligge igjen hjemme, er nok svaret ja... Lenke til kommentar
xxexx Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Er det større risiko for å få kreft når man har mobilen i lomma? 8455353[/snapback] I forhold til hva da? I forhold til å la den ligge igjen hjemme, er nok svaret ja... 8455401[/snapback] Enn når man ikke har den i lomma ja.. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Stråling over til tekstikklene, kan redusere sædkvaliteten. Ikke helt sikkert da, men det finnes kilder... Lenke til kommentar
AtotheK Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Det jeg har hørt er at mobiler opererer på samme frekvens som radio, så om mobiltelefoner er farlig er radio det og. Forøvrig er kreft av mobiltelefon en av verdens største myter i nyere tid og det fins absolutt ikke hold i utsagnet. Endret 23. april 2007 av AtotheK Lenke til kommentar
Chivas610 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Stråling over til tekstikklene, kan redusere sædkvaliteten. Ikke helt sikkert da, men det finnes kilder... 8455479[/snapback] Nå er jeg ikke så sikker på hvor stort problem dette er for _marit_hg men riktig, strålinga kan ihvertfall umulig være bra for noe. Lenke til kommentar
Chivas610 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det jeg har hørt er at mobiler opererer på samme frekvens som radio, så om mobiltelefoner er farlig er radio det og. Forøvrig er kreft av mobiltelefon en av verdens største myter i nyere tid og det fins absolutt ikke hold i utsagnet. 8455625[/snapback] Absolutt ikke hold? Har du egeninteresser i mobilbransjen eller? Jeg merker selv at jeg får vondt i øret av strålinga fra en telefon, og tviler på at den strålinga er bra for noe...men det får jeg vel vite sikkert om endel år. Husk også at en mobiltelefon sender ut signaler, mens en radio kun mottar de... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det jeg har hørt er at mobiler opererer på samme frekvens som radio, så om mobiltelefoner er farlig er radio det og. Forøvrig er kreft av mobiltelefon en av verdens største myter i nyere tid og det fins absolutt ikke hold i utsagnet. 8455625[/snapback] Absolutt ikke hold? Har du egeninteresser i mobilbransjen eller? Jeg merker selv at jeg får vondt i øret av strålinga fra en telefon, og tviler på at den strålinga er bra for noe...men det får jeg vel vite sikkert om endel år. Husk også at en mobiltelefon sender ut signaler, mens en radio kun mottar de... 8455706[/snapback] Ingen tester har klart å påvise en sammenheng mellom mobilbruk og kreft, så nei det finnes ikke hold. Det du prater om har jo ikke noe som helst med kreft å gjøre. At strålingen kan påvirke kroppen negativt er jo helt klart. Det er blant annet påvist at øyet blir varmet opp en halv grad når man prater i mobilen. Men at du får vondt i øret av å prate i mobilen, betyr jo ikke det samme som at det finnes hold i å si at mobilbruk fører til kreft. Lenke til kommentar
hjaadd Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det er mye til og fra angående temaet, så jeg tror nok ikke du kan få et sikkert svar. Noen rapporter sier at det er kreftfremkallende, andre ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå