tomarild Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hei! Driver og skal koble til to stk klin like USB-spillyoker for bruk med Flight Simulator. Har forstått det sånn at to stykker ikke kan sitte å styre flyet samtidig (MS Flight Simulator), men jeg vil gjerne at så fort den ene spilleren setter sin yoke i idle og slipper taket, så kan den andre spilleren overta styringen fra sin plass med en annen yoke. Dette kan vel kun gjøres med bruk av en slags USB-switch som styres av en bryter? Eller? I så fall.... er det noen som vet hvor jeg finner no sånt? Spørsmål to: Jeg leter etter en USB-hub med egen strømforsyning som har MANGE porter. Så mange som mulig! Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Er 7 porter nok ?? Når det gjelder spm 1; er det ikke slik at du må angi hvilken joystick du vil bruke i spillet? Om du skal ha 2 stk så tror jeg at du i så fall må ha 2 like. Dette medfører at begge kan styre flyet samtidig (tror jeg) i så fall er det jo bare for de to som spiller å avtale når den ene skal ta over styringa fra sin stick ?? Lenke til kommentar
tomarild Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Er 7 porter nok ?? Når det gjelder spm 1; er det ikke slik at du må angi hvilken joystick du vil bruke i spillet? Om du skal ha 2 stk så tror jeg at du i så fall må ha 2 like. Dette medfører at begge kan styre flyet samtidig (tror jeg) i så fall er det jo bare for de to som spiller å avtale når den ene skal ta over styringa fra sin stick ?? 8455724[/snapback] Hei! Takk for svar! Jeg har også funnet noen med 7 porter, men skulle gjerne hatt flere. Når det gjelder switchen så kommer det til å være helt like yoker. Det sies at begge ikke kan være tilkoblet på likt, og dermed ville det vært greit med en bryter som skiftet mellom to USB-innganger. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg har to stikker: Saitek (flystikke) og ratt (G25) En gang prøvde jeg å styre med rattet og spaken, og det funket fint Så tror ikke det skal være noe problem å bruke 2 spaker.. (btw: jeg bruker hele tiden G25 pedalene som rudder, så det burde funke).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå