Gå til innhold

Switch mellom to USB-komponenter

Anbefalte innlegg

Hei!

Driver og skal koble til to stk klin like USB-spillyoker for bruk med Flight Simulator. Har forstått det sånn at to stykker ikke kan sitte å styre flyet samtidig (MS Flight Simulator), men jeg vil gjerne at så fort den ene spilleren setter sin yoke i idle og slipper taket, så kan den andre spilleren overta styringen fra sin plass med en annen yoke.

Dette kan vel kun gjøres med bruk av en slags USB-switch som styres av en bryter? Eller?

I så fall.... er det noen som vet hvor jeg finner no sånt?

Spørsmål to:

Jeg leter etter en USB-hub med egen strømforsyning som har MANGE porter. Så mange som mulig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er 7 porter nok ??

Når det gjelder spm 1; er det ikke slik at du må angi hvilken joystick du vil bruke i spillet? Om du skal ha 2 stk så tror jeg at du i så fall må ha 2 like. Dette medfører at begge kan styre flyet samtidig (tror jeg) i så fall er det jo bare for de to som spiller å avtale når den ene skal ta over styringa fra sin stick ??

Lenke til kommentar
Er 7 porter nok ??

Når det gjelder spm 1; er det ikke slik at du må angi hvilken joystick du vil bruke i spillet? Om du skal ha 2 stk så tror jeg at du i så fall må ha 2 like. Dette medfører at begge kan styre flyet samtidig (tror jeg) i så fall er det jo bare for de to som spiller å avtale når den ene skal ta over styringa fra sin stick ??

8455724[/snapback]

Hei!

Takk for svar! Jeg har også funnet noen med 7 porter, men skulle gjerne hatt flere.

Når det gjelder switchen så kommer det til å være helt like yoker. Det sies at begge ikke kan være tilkoblet på likt, og dermed ville det vært greit med en bryter som skiftet mellom to USB-innganger.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg har to stikker: Saitek (flystikke) og ratt (G25)

En gang prøvde jeg å styre med rattet og spaken, og det funket fint :D

Så tror ikke det skal være noe problem å bruke 2 spaker..

(btw: jeg bruker hele tiden G25 pedalene som rudder, så det burde funke)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...