Trollis Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hvordan kan jeg sikre meg at jeg ikke mister mitt gode gamle telefon nr når jeg benytter meg av angrerett på telefoniabonnement? Hva skjer egentlig, blir mitt nr tilgjengelig for andre? Da tenker jeg både på mobil og bredbåndstelefoni. Kun seriøse svar og erfaringer ønskes. :!: Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Du ma vel flytte telefonnummeret ditt over til det nye abonnementet ditt. Det er ikke vanskelig. Tror ikke man bruker oppigjen nummer sann med en gang. Angrerett pa abonnement? Du har vel kanskje fatt nummeret, men jeg har aldri vaert borti angrerett og flytting av nummer. Hvis du skal flytte nummeret som du kanskje har hatt i 2 uker (?).. jeg vet ikke.. Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Du kan benytte deg av angrerett på abonnementet, enten det er mobil, ip eller fasttelefon, og endre det til noe annet. Dette er vel kanskje mest nyttig om det er mobiltelefoni, da kan du angre deg på abonnementet og endre det til et kontantkort så du beholder nummeret (siden det kun koster 50 kr per år). Du kan ikke si opp abonnementet uten videre, da mister du rettighetene også til nummeret. Lenke til kommentar
Trollis Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Du kan benytte deg av angrerett på abonnementet, enten det er mobil, ip eller fasttelefon, og endre det til noe annet. Dette er vel kanskje mest nyttig om det er mobiltelefoni, da kan du angre deg på abonnementet og endre det til et kontantkort så du beholder nummeret (siden det kun koster 50 kr per år). Du kan ikke si opp abonnementet uten videre, da mister du rettighetene også til nummeret. 8459702[/snapback] Joa, men har noen andre konkrete erfaringer med bredbåndstelefoni da? Vil jo aldeles ikke miste nr mitt ved bruk av angrerett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå