intox_neb Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Sitter på et Nvidia 7900GT, passivt kjølt. Har den siste tiden opplevd artifakter og linjer i Vista og CSS som ikke skal være der, lurer på om dette kan være grunnet overoppheting av GPU. Max temperatur jeg har mål med RivaTuner er 70C, er dette temperaturer som kan gi lignende symptomer? Btw, disse problene eksisterte ikke når jeg benyttet Windows XP, kjører nå Vista 32 bit, så er selvfølgelig fristende å anta det kan være driver relatert (kjører siste driverne). Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Sitter på et Nvidia 7900GT, passivt kjølt. Har den siste tiden opplevd artifakter og linjer i Vista og CSS som ikke skal være der, lurer på om dette kan være grunnet overoppheting av GPU. Max temperatur jeg har mål med RivaTuner er 70C, er dette temperaturer som kan gi lignende symptomer? Btw, disse problene eksisterte ikke når jeg benyttet Windows XP, kjører nå Vista 32 bit, så er selvfølgelig fristende å anta det kan være driver relatert (kjører siste driverne). 8455223[/snapback] Har du klokka? Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Ikke klokka, og når jeg spiller er temperaturen oppi 74C Lenke til kommentar
Megern Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 74 grader skal ikke bli noe problem egentlig. Men er mange 7900GT eiere som sliter eller har lignende problemer på 7900GT kortene. Det er mange av 7900GT kort med produskjons feil, som kommer til syne etter en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå