Gå til innhold

Masse ny PGR4 info

Anbefalte innlegg

Kilde

Lite utdrag:

* Ditched The 170mph and Up. This Time It’s Iconographix.

* Fully developed fog, puddles turning to ice, windshields collecting frost

* AI now has character. You know the drivers and they have their own style.

Dette ser høres ut enn PGR3, hittil, synes jeg. PGR2 var nesten perfekt i mine øyne, men det at PGR4 er annerledes er ingen minus i min bok, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Noen som kan forklare dette? Betyr det at vi bare får klassiske biler i PGR4?
Lenke til kommentar
When you’re doing good drifts on screen appears status like Sweet, Dude, Awesome WTF!! :mad:

8454965[/snapback]

Nei!? Får jaggu håpe at dette ikke kommer opp midt på skjermen, så spillet får mye arkade-preg. Kudos-opplegget holdt for meg, så får håpe disse 'meldingene' forekommer der Kudos-summen er...

More polygons on drivers, because of… it’s secret for a while

Xbox Live Vision? Mer gåing rundt i garasjen?

200 courses

Ahh!

More spectators on tracks, they’re more interactive, better animated, and waving national flags

Ikke noe galt i det!

Fully rejiggered Career Mode totally mapped out a la Tiger Woods. You create a driver, their nationality etc

Som jeg tenkte.

In car view features more active driver (fist pumping) and more shaky craziness.

Enda bedre enn forrige gang!

Menus aren’t static as in PGR3, now they’re red-white and SSX-style

Stilige menyer er viktige for helheten av spillet.

Puddles on the road while raining, ruts when it snow

Dette liker vi.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Bildene så jo smoothe ut, får håpe det er gameplay. Er det noen slags indikasjon på når dette vil komme ut?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

8454998[/snapback]

Akkurat det skjønte ikke jeg heller. Håper virkelig ikke det betyr at de har tatt bort alle de raskeste bilene :ohmy:

Lenke til kommentar
Akkurat det skjønte ikke jeg heller. Håper virkelig ikke det betyr at de har tatt bort alle de raskeste bilene :ohmy:

8455205[/snapback]

Dette kan vi så godt som avkrefte med en gang. Racing uten raske biler? De har jo til og med biler som ikke er på markedet enda! (Tenker på konkurransen, husker ikke hva bilen het)

Lenke til kommentar

• It’s more difficult to spin opponent’s car with hitting his back - takk og pris for det, husker det var et rent helvette å kjøre på Live på PRG3 grunnet nettopp dette
  • Menus aren’t static as in PGR3, now they’re red-white and SSX-style - dette liker jeg, synes menyene i PGR3 var treige og ekle.

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar
Bildene så jo smoothe ut, får håpe det er gameplay. Er det noen slags indikasjon på når dette vil komme ut?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

8454998[/snapback]

8455205[/snapback]

Tror de mener med dette at de ikke kun har med biler som går fortere enn 170mph.. Slik som det var i PGR3

Lenke til kommentar

Et spill av PGR3 sin kaliber fortjener virkelig en oppfølger.

Det som er litt morro er at jeg faktisk ikke liker spillet i spesielt stor grad, men skjønner hvorfor folk liker det.

Kvaliteten på det de har lagd kan man ikke klage på, og spillet leverer det man forventet etter PGR2.

Helt ærlig så var kanskje selve garagen min favoritt i spillet, og jeg tok ofte meg selv i å stokke om på bilene for å lage den komplette garagen/garagene med tanke på sammensetning av biler, klasse, farge etc.

Så får man bare håpe at PGR4 har en funksjon ala den man får på Forza 2; nemlig å laste bilder tatt i spillet over på en webside hvor man videre kan laste filene over på sin pc.

Lenke til kommentar

Veldig bra!

Hvor rart det enn høres ut så synes jeg det var litt nedtur at man fikk 'superbiler' fra første stund i PGR3. Jeg synes PGR2 i så måte var et mye bedre spill fordi man måtte jobbe litt for å få tilgang til de feteste bilene.

At de beholder omgivelsene fra PGR3 + legger til Shanghai (og to til - og en 'oppdiktet' setting) har jeg full forståelse for. Detaljene fra byene i PGR3 var jo hinsides alt som noengang har vært i et bilspill, ja kanskje i et hvilket som helst spill noensinne, så dette er utvilsomt noe de har brukt enorme ressurser på. De må jo ha tatt titusener av bilder i hver eneste by som de så har lagd 3d-modeller av.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Veldig bra!

Hvor rart det enn høres ut så synes jeg det var litt nedtur at man fikk 'superbiler' fra første stund i PGR3. Jeg synes PGR2 i så måte var et mye bedre spill fordi man måtte jobbe litt for å få tilgang til de feteste bilene.

At de beholder omgivelsene fra PGR3 + legger til Shanghai (og to til - og en 'oppdiktet' setting) har jeg full forståelse for. Detaljene fra byene i PGR3 var jo hinsides alt som noengang har vært i et bilspill, ja kanskje i et hvilket som helst spill noensinne, så dette er utvilsomt noe de har brukt enorme ressurser på. De må jo ha tatt titusener av bilder i hver eneste by som de så har lagd 3d-modeller av.

8456952[/snapback]

Nja, greit nok at London så ut som London, NY så ut som NY og Tokyo så ut som Tokyo. Men at det var så mye realisme føler jeg ikke at det var. Men jeg kan jo selfølgelig ta feil.

Lenke til kommentar
Nja, greit nok at London så ut som London, NY så ut som NY og Tokyo så ut som Tokyo. Men at det var så mye realisme føler jeg ikke at det var. Men jeg kan jo selfølgelig ta feil.

8457053[/snapback]

Alle som har vært i f.eks. London eller Las Vegas må vel innrømme at det var skremmende likt. Statuer, butikker, kjente neonskilt - alt er plassert der det skal være.

Dette er jo ikke 'GTA-byer' der de har lånt noen elementer og plassert sammen på lykke og fromme, men langt på vei real-life kopier av byene :)

To eksempler fra Tokyo - real life øverst, PGR3 underst:

post-98301-1177378508_thumb.jpg

post-98301-1177378523_thumb.jpg

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
Så får man bare håpe at PGR4 har en funksjon ala den man får på Forza 2; nemlig å laste bilder tatt i spillet over på en webside hvor man videre kan laste filene over på sin pc.

8456698[/snapback]

Dette kan man gjøre på PGR3 også. ;)

8456914[/snapback]

Hehe! Der ser man hvor mye jeg har spilt spillet :) Mulig jeg må børste bort støvet av det og ta meg en tur i garagen min igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...