Athlon Power Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Sliter no jævlig med NTFS rights på en mappe på en d disk. Satt i går og formaterte pcen. Hadde alle administartor my documents på en egen d partisjon av min 40 gig. Så jeg formaterete C: Systemdisk og regnet med at å komme inn på d disken etter format ikke skulle være noe problem. Men når jeg skulle sjekke tilgangen til my documets påd: disken fikk jeg ACCES DENIED!!!! Dette er sykt viktig at jeg får tilgang til alle mine 7 gig med peronlig info og filer ligger på denne disken så hva F*AEN gjør jeg?? TAKK for all hjelp Athlon power Lenke til kommentar
Terje T Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Logge deg inn med administrator-rettigheter, og "take ownership"? Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 22. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2002 Ja er jo administrator har prøvd og endre rights men ikke prøvd og 'take ownership" Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Du bruker kontoen "Administrator"? Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Har du husket å legge til den nye Admin brukeren. Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Ja er jo administrator har prøvd og endre rights men ikke prøvd og 'take ownership" Noen andre forslag? Hva med da å prøve "take ownership"? Det var poenget. Dette fungerer. Du trenger ikke andre forslag når du ikke har prøvd det engang. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Kult når man gir rett løsning på problemet og så får man bare nei tilbake! Hahahahaha... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå