Gå til innhold

Ny trailer av Warhawk(PS3)!

ShredLord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Them's fighting words... :p

Som alle rett-tenkande menneske veit: Splitscreen er ei overlegen form for fleirspelar, som er mykje meir sosial og givande enn å logge seg på nettet og spele mot ein gjeng fjortisar med brukarnamn som t.d. "c00ld00d_5" og "STHIIIIANNN!". Online splitscreen kombinerar det beste frå begge verdenar. Du kan spele saman med nokon du faktisk likar, samstundes som du skyt på "lazze94" og "eminem_rulz" med rakettkastar. It's all good.

Kay

Lenke til kommentar

Jaha?

Altså, det du seier er; at når eg inviterar mine vener på ein friendly game of Gears, og snakkar med dei medan eg spelar så er det mindre sosialt og ikke nok med det, dei er og fjortisar? Og når eg inviterar mine vener, som eg kjenner ganske godt, så tør eg påstå at eg speler med folk eg likar.

Eg klarar ikkje sjå logikken. Det er ei mindre overlegen form for fleirspelar, fordi, nettop, skjermen blir delt i to, det blir meir knot å følge med på. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Eg har tru på det her...og eg meiner det òg skal ha splitscreen? Kanskje til og med online splitscreen? Eg krysser fingrane og håper på det beste. :)

Kay

8457775[/snapback]

De vist frem ein veldig grei måte for opptil 4 spillere å hoppe rett in(rett ut også forsåvidt) i spillet på tidligere, ett tastetrykk så var de i gang eller noe. :)

Lenke til kommentar

Nå kverulerer du.....Er ganske enig at online spilling er sosialt og ikke minst moro, men det er så stor sjangse for å møte på små drittunger(beklager språket) som liker å prate høyt i mikrofonen og de vil helst vise seg frem ved bruk av drittslenging og hovering.....

Men det er mye mer morsomt å sitte med en eller flere venner på splitscreen. Da blir plutselig denne drittslengingen og hoveringen mer kameratslig og man sitter å ler og har det morsomt istedet for å irritere seg over denne idioten som sitter et helt annet sted i landet.

Ang. Online splitscreen så er ikke det helt min greie, men har jeg en kamerat eller flere på besøk så kan jo de være med på moroa. Så er ikke så mye å klage over egentlig. Det er tross alt valgfritt:)

Lenke til kommentar

Men med online-splitscreen får kompisen min, som ikke eier en eneste spillkonsoll bli med på moroa også. :)

Men forsåvidt er jeg enig i at det blir vanskeligere å se hva som skjer i splitscreen.

Men det kommer helt an på hvordan de lager kameraet da...

Lenke til kommentar

Synes splitscreen var helt greit når de har horisontal, i hvertfall i bilspill o.l. .. men i det siste ser det ut som de kun inkluderer vertikal split.. og det suger lut.

Det er alikevel ikke noe galt i at de inkluderer det.. det er ingen tvang å benytte seg av det.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
Jaha?

Altså, det du seier er; at når eg inviterar mine vener på ein friendly game of Gears, og snakkar med dei medan eg spelar så er det mindre sosialt og ikke nok med det, dei er og fjortisar? Og når eg inviterar mine vener, som eg kjenner ganske godt, så tør eg påstå at eg speler med folk eg likar.

Eg klarar ikkje sjå logikken. Det er ei mindre overlegen form for fleirspelar, fordi, nettop, skjermen blir delt i to, det blir meir knot å følge med på. Enkelt og greit.

8458004[/snapback]

Det er meir knot med delt skjerm, ja, det er eg einig i. Men til gjengjeld er det, i alle fall for meg, mykje hyggjelegare og meir sosialt å vere saman med nokon når ein spelar, enn å site fleire kilometer unna med kvar si maskin. For meg er dette vel verdt å ofre litt grafikkdetaljar for.

Angåande at venene dine er fjortisar: No kverulerar du. Sjølvsagt har eg ikkje grunnlag for å påstå det. Men kva om ein ikkje har ei gruppe vener med PS3, Warhawk, og tid til å spele samstundes som deg? Då blir det å kople seg opp og finne ein åpen match som ein kan hive seg på. Og det er greit nok det, innimellom. Men med splitscreen går det an å invitere vener heim, og spele saman på ein meir sosial måte, sjølv om du er den einaste som har både konsollen og spelet.

Kay

Lenke til kommentar

Dette er et MUST HAVE spill, hvertfall etter min mening. Syns å huske at man kunne ta forskjellige unnamanøvre med anlog sticks og styre selve flyet med sixaxis. :grin: Online split screen er genialt! Men måtte gud forby at dette blir utsatt til 2008! Da henger jeg meg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...