Gå til innhold

Ny trailer av Warhawk(PS3)!

ShredLord

Anbefalte innlegg

Dette ser rett og slett knallgøy ut. :D

Ser ut til at grafikken har fått ei oppjustering og!

At dei har gått for rein multiplayer ser ut som eit klokt valg for min del!

http://www.gamevideos.com/video/id/10944

EDIT:

HEIMESIDE

- Reint multiplayer spel.

- Fortsett kampen på bakken, ta i bruk tanks og andre kjøretøyer, eller gå berserk med rocket launcer, flammekaster m.m :p

- Opp til 32 spelere

- Kjem "Fall 2007"

Liker at bakke -og luftkrig foregår på samme nivå, altså at det er berre å borde eit fly viss du finn det (ala battelefield). Nivåene ser veldig spennande ut og.

Dette kan berre bli bra! :cool:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
928383_20070307_screen004.jpg
Endret av ShredLord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker sånne spill! Men er litt skeptisk til bakkeoppdragene og Sixaxis som kanskje ikke funka helt perfekt i Motorstorm. Men regner med at det skal gå. Ser hvertfall veldig kult ut å fly rundt som en jævel.

Lansering i August.. BLÆÆÆHHHH !!

8455110[/snapback]

Mener du at du ville sittet inne hele sommeren og spilt? :p

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Sjøl om det grafiske ikkje er å hoppe i taket for trur eg dette blir veldig artig å spille altså :)

8456201[/snapback]

Legger til at det faktisk er et PSN spill dette.. :)

8456789[/snapback]

Fullstendig klar over dette, men spillet blei vel først presentert som fullblods retail tittel. Først etter at utviklerene fannt ut at single player`en etc. ikkje ville holde mål, redesignet de tittelen for PSN. Noe slikt meiner eg ;)

Tror nok dette er ein bedre løsning enn å slippe dømateriale over disk :)

Lenke til kommentar

Såvidt jeg forstod det så var det store problemer innad i selskapet angående spillet. Det har skiftet produser oftere en andre skifter sokker. Å det gjorde at spillet ikke gikk fremover og i den retningen de hadde planlagt. Så det var på et tidspunkt muligheter for å skrinlegge hele sulamitten pga dårlig styring. Men de fikk inn en ny fyr og da ble det litt orden på sakene og det ble et multiplayer only spill.

Men det ser jo helt OK ut. Vannet er da ganske pent. La merke til veldig pent vann i E3 06 demonstrasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...