ShredLord Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Dette ser rett og slett knallgøy ut. Ser ut til at grafikken har fått ei oppjustering og! At dei har gått for rein multiplayer ser ut som eit klokt valg for min del! http://www.gamevideos.com/video/id/10944 EDIT: HEIMESIDE - Reint multiplayer spel. - Fortsett kampen på bakken, ta i bruk tanks og andre kjøretøyer, eller gå berserk med rocket launcer, flammekaster m.m - Opp til 32 spelere - Kjem "Fall 2007" Liker at bakke -og luftkrig foregår på samme nivå, altså at det er berre å borde eit fly viss du finn det (ala battelefield). Nivåene ser veldig spennande ut og. Dette kan berre bli bra! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 23. april 2007 av ShredLord Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Dette ser rett og slett knallgøy ut. Ser ut til at grafikken har fått ei oppjustering og! At dei har gått for rein multiplayer ser ut som eit klokt valg for min del! http://www.gamevideos.com/video/id/10944 8454792[/snapback] Naice.. Liker manøvrerbarheten.. Man får nok knute på armene når man gjør de manøvrene der. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Når var det dette skulle komme ut? ser rått ut Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Et av de spillene jeg GRANTERT skal ha! Ser utrolig morro ut! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Lansering i August.. BLÆÆÆHHHH !!!! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Liker sånne spill! Men er litt skeptisk til bakkeoppdragene og Sixaxis som kanskje ikke funka helt perfekt i Motorstorm. Men regner med at det skal gå. Ser hvertfall veldig kult ut å fly rundt som en jævel. Lansering i August.. BLÆÆÆHHHH !! 8455110[/snapback] Mener du at du ville sittet inne hele sommeren og spilt? Endret 23. april 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 La til litt ekstra info og ein link i førsteposten! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Liker sånne spill! Men er litt skeptisk til bakkeoppdragene og Sixaxis som kanskje ikke funka helt perfekt i Motorstorm. 8455131[/snapback] Hva var problemet i MotorStorm? Funker utrolig bra synes nå jeg. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 De er vel mulig at de skiller kontrollen mellom fly og bakke også.. ser ikke helt for meg at man må styre med sixaxxis når man løper rundt på bakken. Spillet ser i hvertfall utrolig fett ut. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 waw wow wiwa its werry nice ;D Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ser forsåvidt bra ut det. Men ble litt lei meg når jeg fikk vite at det skulle bli en battlefield klone. Det var ikke slik jeg hadde sett det for meg. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg tror ikke det er så gøy å måtte lade kontrollen mens man spiller det spillet der Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Sjøl om det grafiske ikkje er å hoppe i taket for trur eg dette blir veldig artig å spille altså Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Sjøl om det grafiske ikkje er å hoppe i taket for trur eg dette blir veldig artig å spille altså 8456201[/snapback] Legger til at det faktisk er et PSN spill dette.. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Sjøl om det grafiske ikkje er å hoppe i taket for trur eg dette blir veldig artig å spille altså 8456201[/snapback] Legger til at det faktisk er et PSN spill dette.. 8456789[/snapback] Ikkje akkurat siden det kommer ut på Blu-ray plate også Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Sjøl om det grafiske ikkje er å hoppe i taket for trur eg dette blir veldig artig å spille altså 8456201[/snapback] Legger til at det faktisk er et PSN spill dette.. 8456789[/snapback] Fullstendig klar over dette, men spillet blei vel først presentert som fullblods retail tittel. Først etter at utviklerene fannt ut at single player`en etc. ikkje ville holde mål, redesignet de tittelen for PSN. Noe slikt meiner eg Tror nok dette er ein bedre løsning enn å slippe dømateriale over disk Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Såvidt jeg forstod det så var det store problemer innad i selskapet angående spillet. Det har skiftet produser oftere en andre skifter sokker. Å det gjorde at spillet ikke gikk fremover og i den retningen de hadde planlagt. Så det var på et tidspunkt muligheter for å skrinlegge hele sulamitten pga dårlig styring. Men de fikk inn en ny fyr og da ble det litt orden på sakene og det ble et multiplayer only spill. Men det ser jo helt OK ut. Vannet er da ganske pent. La merke til veldig pent vann i E3 06 demonstrasjonen. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Vatnet ser bra ut folkens, dette blir nok ein stk trippel A tittel! Anyhoooow, spelet ser morosamt ut, gledar meg til å teste det! Ser for meg at six axis kan brukast veldig bra i eit flyspel! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Eg har tru på det her...og eg meiner det òg skal ha splitscreen? Kanskje til og med online splitscreen? Eg krysser fingrane og håper på det beste. Kay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå