Gå til innhold

Slutten på Saints Row - hva synes du? *spoiler*

Laland

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nettopp spilt men igjennom Saints Row og ser nå på rulleteksten.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg har kommet frem til at slutten, på båten er rett og slett.. tragisk? Jeg mener, alle "buddiene" dine, Julius, Troy, Lex, Johnny, Aisha, var det en stor konspirasjon? hva? Jeg skjønte den rett og slett ikke. Jeg kan ihvertfall ikke se at de legger opp til en oppfølger. Syntes slutten ødela veldig for igjennspillingsverdien da du vet at de likegjerne kunne slengt en kniv i ryggen din anytime, bortsett fra at da ville de ikke hatt en "pro" hitman som, vel, spilleren.

Hva synes du?

Edit; post nr 400 :w00t:

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Synes det var en bra slutt, jeg krysser dog fingrene for en oppfølger hvor man blir vasket opp på land på førsten og sverger hevn.

Nå er det godt over et halvt år siden jeg runda SR, så jeg husker ikke helt historien der, og hvem som screwer over hvem. Eneste som er sikkert er at player blir bra skrudd.

Lenke til kommentar

Jo da, du har noen poeng der, men vi kunne ihvertfall få se at det var en purk som trykte på detonatoren. Liker ikke tanken på at det kanskje var noen vi hjalp rimelig mye. Spillet har jo en kjempebra historie og ett herlig gameplay. Ønsker at jeg aldri gikk inn på båten. :hrm: Men som du sier, at man kan bli skyldt på land ett sted og lage sin egen gjeng. Det hadde vært oppfølgeren sin det.

Lenke til kommentar

Huh denne slutten kan jeg ikke huske jeg fikk? Etter rulleteksten ble player(meg)

ringt opp av en fyr som hadde tatt Julius som fange og jeg skulle fullføre noen oppdrag for han for å få Julius tilbake men etter dette gad jeg ikke mere. Kommer den endelige slutten etter å ha reddet Julius da fra kidnapperen?
Lenke til kommentar

Så setter du deg ned, spiller igjennom to oppdrag og får en slutt du nesten skulle ønske du ikke fikk. Hint: til det andre oppdraget, bruk bazooka ;)

Når du har klart dette og tar det tredje oppdraget.. vel.. da kommer rulleteksten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...