haika Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Hey Jeg prøver å få futt i pcen. noen ganger funker pcen helt fint men somoftest kommer det "Out Of Range" eller "No signal detected" på skjermen uten å vite hva ille jeg har gjort og allt blir svart. lyden går videre. Noen som ar noe anelse hvordan jeg kan få fixet dette? Endret 24. april 2007 av haika Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Regner med at dette er når du spiller? Vil i allefall tippe at det er skjermkortet ditt som er for varmt. Er vi allfall det som skjer hos meg når mitt blir for varmt. Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Sjekket at oppløsningen ikke er for høy eller at oppfriskningshastigheten ikke er for høy/lav? Lenke til kommentar
haika Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 joda...jeg bruker den samme skjermoppløsningen jeg har gjort i alle år. Dette hender ikke bare når jeg spiller men hender da og. Jeg tror det er oppløsningen men den har jo funket godt i alle år, hvorfor streike nå? Lenke til kommentar
haika Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 hva er oppfriskningshastighet å hvordan justerer jeg på den? Svar. Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Tror dette skyldes støv på skjermkortet. Det skjedde med meg en gang for litt siden. Åpne kabinettet og fjern støvet Lenke til kommentar
Megern Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Du har vel ikke instalert nye drivere nylig, da dette kan være problemer. Jeg oppdaterte driveren på mitt gamle 6600GT, og da ble det det samme problemet som du nevner. Lenke til kommentar
haika Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Nja nå har jeg tørket støv fra den tingen jeg trodde/tror var skjermkoorrtet men den kommer bare stadig oppe. No signal detekted og Out OF Range. dette probleme kan komme plutselig hvis jeg setter meg på pcen uten å ha rørt den på noen uker og det kan komme hvis jeg har holdt på lenge. når som helst. Jeg trnger hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå