ohlala Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Min lille historie av mitt nye vidunder Vil du ha en telefon som har alt men samtidig ikke skal se stor og klumpete ut? Nokia E65 har alt du trenger og mer Da jeg var bestemt på å oppdatere mobilen min så skulle det bli en ny nokia. Jeg hadde ikke bestemt meg hvilken jeg skulle velge. Til slutt stod det mellom N95, N80 og N73 Tuslet bort til Nokia butikken (den som ligger i byporten, Oslo) for å teste ut disse modellene. Jeg fikk prøve ut alle sammen, både dummies og ekte telefoner. Etter en del snakk med ansatte og mye testing med telefonene kunne jeg ikke bestemme meg. N95 var klart den beste når det gjaldt hva som lå under panseret. N73 synes jeg hadde fin skjerm og N80 var også en bra telefon til rimelig pris. Så skjer det. Jeg står ved disken og jeg ser et eller annet som ligger der og nærmest flørter med meg. Jeg tar et blikk mot den og blir forelsket fra første øyekast. Jeg nærmest skjelver i stemmen og spør han fyren bak disken hva i alle dager er det der? "Det er en nokia E65" svarer han. Kan jeg få se på den spør jeg og han tar den frem. Nå var plutselig alle andre telefonene glemt og jeg klarer ikke la være å stirre på den. Første jeg tenkte var, dette er en telefon som sikkert koster skjorta. Jeg spurte etter hva som sitter i den her. Når han ramset opp det ene etter det andre hva den har og jeg står der og gaper/sikler "Er det mulig å få en såååå fin telefon med så mye innhold?" Når prisen kom så var jeg solgt. Dyr er den heller ikke. Uten abonoment ligger den på 4000 kroner og oppover. Selv om den ikke har det beste kameraet og ikke Bluetooth 2.0 så leverer den så det holder. Faktisk synes jeg kameraet er veldig bra til å være 2 megapiksler. Skal man ha det aller beste så blir det digital kamera uansett. Tastene er akkurat passe store. Synes N73 var for smått for meg. Slideren er fin og telefonen føles ikke plastikk ut. Denne telefonen kan du fint legge på bordet når du sitter på resturant eller er på besøk. Den er tynnest av alle de nevnte modellene og den ser desidert best ut. Den passer rett inn i trange ulabukser uten at du får en klump. Så for dere som ikke har bestemt dere hva slags telefon dere skal ha, gjør som meg. Stikk til nærmeste forhandler og elsk litt med Nokia E65 før dere bestemmer dere Endret 23. april 2007 av ohlala Lenke til kommentar
flaten1 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg har idag N73ME som jeg er ganske fornøyd med. Men jeg er enig med deg om at tastene er litt "knotete". De var mye bedre på min forrige, en Nokia 6680 som var en kjempebra telefon, men litt stor.. Jeg har derfor bestilt en E65 som tiltaler meg veldig. Synes den ser aldeles nydelig ut! Det eneste negative jeg kan se er at den ikke har radio. Kameraet er sikkert godt nok. Har ellers et godt digitalkamera. Spørsmålet nå blir spennende: Hvem skal jeg beholde...? Gleder meg til å sammenlikne! Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Jeg har idag N73ME som jeg er ganske fornøyd med. Men jeg er enig med deg om at tastene er litt "knotete". De var mye bedre på min forrige, en Nokia 6680 som var en kjempebra telefon, men litt stor.. Jeg har derfor bestilt en E65 som tiltaler meg veldig. Synes den ser aldeles nydelig ut! Det eneste negative jeg kan se er at den ikke har radio. Kameraet er sikkert godt nok. Har ellers et godt digitalkamera. Spørsmålet nå blir spennende: Hvem skal jeg beholde...? Gleder meg til å sammenlikne! 8454699[/snapback] Det er nok ingen tvil hvem du kommer til å beholde Gi oss en tilbake melding når du har fått den i hus og testet den Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Selv har jeg både N80 Og N73ME, kjempe fornøyd med begge to jeg, syntes menyen på min N80 er litt kjappere enn på N73, alle klagde på N80 for treghet og batteri, men jeg syntes den ikke er noe dårligere enn N73. Men om man bruker Wlan sluker den batteri, det ville en hhvilken som helst annen mobil gjort og. Men "normal" mobil bruk noen samtaler og endel sms per dag holder batteriet mye mer enn jeg trodde da folk klagde... Gjør som jeg gjorde, skaffet meg ett tvilling abonoment så jeg har samme mobil nmr på to forskjellige mobiler, så kan jeg bruke begge mobilene Liker E65 også, men får roe meg nå. N73 så N80 med en mnd mellomrom, må roe penge bruken litt Kenneth Jeg har idag N73ME som jeg er ganske fornøyd med. Men jeg er enig med deg om at tastene er litt "knotete". De var mye bedre på min forrige, en Nokia 6680 som var en kjempebra telefon, men litt stor.. Jeg har derfor bestilt en E65 som tiltaler meg veldig. Synes den ser aldeles nydelig ut! Det eneste negative jeg kan se er at den ikke har radio. Kameraet er sikkert godt nok. Har ellers et godt digitalkamera. Spørsmålet nå blir spennende: Hvem skal jeg beholde...? Gleder meg til å sammenlikne! 8454699[/snapback] Det er nok ingen tvil hvem du kommer til å beholde Gi oss en tilbake melding når du har fått den i hus og testet den 8454738[/snapback] Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Stikk til en forhandler og prøv den ut. Koster ikke noe det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå